WPA på XP SP1 ?
Fra : Klaus

Dato : 24-01-07 15:46

I en anden gruppe fik jeg besked på at man ikke kan køre WPA kryptering på
trådløs netværk på Windows98 (selvom netkortet understøtter WPA).
Løsningen skulle være en Win98 WPA supplicant.

Hvordan ser det ud med WPA på Windows XP uden servicepack eller med SP1 ?

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-01-07 15:50

Klaus <nejtak@spam> skrev 2007-01-24:
> Hvordan ser det ud med WPA på Windows XP uden servicepack eller med SP1 ?

Hvorfor skulle man dog køre med en sådanne version?

Martin
--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-01-07 17:04

On Wed, 24 Jan 2007 15:45:49 +0100, "Klaus" <nejtak@spam> wrote:

> I en anden gruppe fik jeg besked på at man ikke kan køre WPA kryptering
> på trådløs netværk på Windows98 (selvom netkortet understøtter WPA).

Det skrev jeg faktisk ikke. Jeg skrev bare, at Windows 98 *selv* ikke
kan det.

> Løsningen skulle være en Win98 WPA supplicant.

Nemlig.

> Hvordan ser det ud med WPA på Windows XP uden servicepack eller med SP1 ?

Så vidt jeg husker, er WPA med i SP1 og WPA2 med i SP2, men jeg kan
ikke komme i tanker om en grund til at køre XP med noget ældre end
SP2. Desuden mener jeg at huske, at der var et hotfix, man skulle
lægge på en SP1-box for at få WPA til at køre ordentligt.

-A
--
Hvis bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert