Stofanet signon til MacOS X
Fra : Jakob Schmidt

Dato : 28-06-01 10:30

Hej d.e.m

Selvom der ikke ser ud til at vaere den mindste interesse for den, har
jeg alligevel lavet en distribuerbar version af mit signon program
til stofanet.

Det er en rigtig Cocoa applikation, som koerer uden at man skal til at
starte Classic omgivelserne op.

Bortset fra det, er det en lidt midlertidig version - jeg skal nok
goere den lidt mere fiks hen ad vejen.

Men den virker og kan hentes paa www.stofanet.dk/sumus/

--
Jakob

Fra : Jakob Schmidt

Dato : 28-06-01 10:44

Jakob Schmidt <sumus@aut.dk> writes:

> Men den virker og kan hentes paa www.stofanet.dk/sumus/

Jeg mener selvfoelgelig home1.stofanet.dk/sumus/

--
Jakob

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-06-01 21:26

Jakob Schmidt <sumus@aut.dk> wrote:

> Hej d.e.m
>
> Selvom der ikke ser ud til at vaere den mindste interesse for den, har
> jeg alligevel lavet en distribuerbar version af mit signon program
> til stofanet.

Woooohooo, ikke mere telnet. Tak :)

> [...]
> goere den lidt mere fiks hen ad vejen.
>
> Men den virker og kan hentes paa home1.stofanet.dk/sumus/

(lille quotefuck, det må man godt

Det gør jeg så lige nu ...

Mojn, Thomas

--
99 little bugs in the code, 99 bugs in the code,
fix one bug, compile it again...

Fra : Jan richardy

Dato : 01-07-01 00:43

"Jakob Schmidt" <sumus@aut.dk> wrote in message
> [...]
> til stofanet.
> Det er en rigtig Cocoa applikation, som koerer uden at man skal til at

FEDT !!!! Lige hvad jeg stod og manglede. Takker ... 8)))

---

JanR