Systemfejl 53
Fra : Ulrik Chr.

Dato : 14-01-07 21:44

Så fik jeg min VPN næsten op og køre:

ZoneAlarm Security Suite 6.5.737.000
Cisco Systems VPN Client 4.8.01.0590

Jeg kan sagtens koble mig på selve VPN nu, men kan ikke mappe mine
netværksdrev.

Når jeg køre scriptet i bunden af dette indlæg, så får jeg
systemfejl 53

Slår jeg Zonealarm fra virker det
- hvad skal jeg rette/ændre i ZoneAlarm?

Med venlig hilsen
Ulrik Chr.
nettet@uacxx.dk - fjern xx efter uac

Script:

net use * /delete /y

net use p: \\edufs3.edu.ots.local\students$\29602
/USER:edu.ots.local\brugerID password

net use k: \\edufs3.edu.ots.local\aktiviteter$ /USER:edu.ots.local\brugerID
password

net use o: \\edufs3.edu.ots.local\opgavedrev$ /USER:edu.ots.local\brugerID
password

net use X: \\edufs3.edu.ots.local\Free4All /USER:edu.ots.local\brugerID
password

net use
pause

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 22-01-07 12:16

"Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk> skrev i en meddelelse

> Så fik jeg min VPN næsten op og køre:
>
> ZoneAlarm Security Suite 6.5.737.000
> Cisco Systems VPN Client 4.8.01.0590
>
> Jeg kan sagtens koble mig på selve VPN nu, men kan ikke mappe mine
> netværksdrev.

Så virker det, det var et undernet der skulle i trusted zone.