Åbne harddisk
Fra : B.M

Dato : 12-01-07 21:59

Jeg har fået en harddisk, rimelig stor, men jeg kan ikke åbne den , fordi at
der er kodeord/brugernavn på den.Kan jeg åbne den og formatere den , hvis
jeg sætter den i som slave harddisk..Med venlig hilsen B.M.

Fra : kk

Dato : 13-01-07 11:31

"B.M" <b.madsen@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at der er kodeord/brugernavn på den.Kan jeg åbne den og formatere den ,
> hvis jeg sætter den i som slave harddisk..Med venlig hilsen B.M.
Det ved jeg ikke, men jeg vil tro, at hvis du sætter den i som master (C:\
drev), booter på en systemdiskette med værkstedsfilen DELFDISK og aktiverer
denne, så sletter du alle partitioner og kan begynde forfra med at behandle
disken som en spritny.
Delfdisk filen er ikke ret stor, og jeg kan sende den til dig, hvis du giver
mig en adresse. (Incl. vejledning)
mvh
kk