makroer fra software 995 inc
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 10-01-07 15:10

Jeg har indstillet til højt sikkerhedsniveau, og får, når jeg åbner en
wordfil, en forespørgsel om jeg vil accepterer makroer fra software 995 inc
eller køre uden makroer. Af sikkerhedsgrunde har jeg valgt det sidste, men
hvad er de pågældende makroer for noget. Hvad gør de? Er det noget
ondskabsfuldt?

M.v.h.

Poul Evald

Fra : Kent Friis

Dato : 10-01-07 16:43

Den Wed, 10 Jan 2007 15:09:53 +0100 skrev Poul Evald Hansen:
> [...]
> eller køre uden makroer. Af sikkerhedsgrunde har jeg valgt det sidste, men
> hvad er de pågældende makroer for noget. Hvad gør de? Er det noget

Hvad med at spørge 995 inc? Du skal nok ikke forvente at ret mange
handler med det firma (jeg har ikke engang hørt om dem).

Mvh
Kent

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 10-01-07 18:37

Poul Evald Hansen skrev:

> [...]
> jeg valgt det sidste, men hvad er de pågældende makroer for noget.
> Hvad gør de? Er det noget ondskabsfuldt?

Aner det ikke, men det lyder som om du har installeret nogle pro-
grammer fra firmaet, her er en liste over hvad de laver af programmer
måske kan du finde det du har installeret og derefter afinstallere
det på maskinen:

http://www.software995.com/

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 10-01-07 21:37

"Poul Evald Hansen" <pevh@poulevaldhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inc eller køre uden makroer. Af sikkerhedsgrunde har jeg valgt det sidste,
> men hvad er de pågældende makroer for noget. Hvad gør de? Er det noget

955 har en meget brugt printerdriver, der kan skrive f.eks en word fil i et
pdf format - den er vel sådan en driver du har installeret på et tidspunkt.

Mvh

Carsten

Fra : jama

Dato : 12-01-07 13:21

"Carsten Jorgensen" <cj@sport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 955 har en meget brugt printerdriver, der kan skrive f.eks en word fil i
> et pdf format - den er vel sådan en driver du har installeret på et

Jeg har hentet dette program til min scanner "Cuneiform 6.0".Hvordan firmaet
ellers er, ja så tror jeg ikke det er et plat firma.Og makroer er jo noget,
der bruges til Word etc.f.eks.Er dog ikke expert.
Mvh.Jama