MI5 og Spamfiltre
Fra : Mr. Mox

Dato : 09-01-07 10:41

Jeg har gennem newgrupper stødt på den der MI5 dims flere gange. Jeg
anvender Thunderbird og lavede et meddelelsesfilter på MI5 i emne, at
overføre til Spam i lokale mapper. Til min store overraskelse røg de
MI5'ere jeg havde i gruppen straks over i Spam, det virkede!

Vil det sige at jeg slet ikke behøver at anvende MAILWASHER?? Nej, det
er nok for let??????

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Mr. Mox

Dato : 09-01-07 11:14

Mr. Mox skrev:
> [...]
> MI5'ere jeg havde i gruppen straks over i Spam, det virkede!
>
> Vil det sige at jeg slet ikke behøver at anvende MAILWASHER?? Nej, det

Nå det holdt nu snart op med det, det var kuneen der røg over i Spam, de
andre er der stadig!
Mr. Mox

Fra : Madsen58

Dato : 09-01-07 12:30

Mr. Mox wrote:

> Nå det holdt nu snart op med det, det var kuneen der røg over i Spam,
> de andre er der stadig!
> Mr. Mox
Det sker kun i den gruppe du er i(OE).
--
Hilsen Madsen

Fra : Hans

Dato : 09-01-07 20:48

Madsen58 wrote:

> Det sker kun i den gruppe du er i(OE).

Næh - Hvis du anvender filteret på selve newservernavnet, er det skam alle
grupper det virker på.

Hans

Fra : Madsen58

Dato : 09-01-07 22:38

Hans wrote:

> Næh - Hvis du anvender filteret på selve newservernavnet, er det skam
> alle grupper det virker på.
>
> Hans
Ja hvis du står der når du opretter filteret.
--
Hilsen Madsen

Fra : Mr. Mox

Dato : 10-01-07 10:57

Madsen58 skrev:

> Ja hvis du står der når du opretter filteret.

Mange tak for jeres svar, de bliver straks afprøvet!!

Nu har jeg oprettet et nyt filter til News.sunsite.dk og bedt det om at:
"flytte til Spam i lokale mapper - - hvis MI5 indgår i emnet "

Jeg har så markeret MAPPEN News.Sunsite.dk i Thunderbird Nyheder, men
derved findes ingen "kør filtrering i valgte mappe", hvis jeg går i
"Funktioner" ser jeg det nedtonet.

Hvis jeg i stedet markerer "indbakke" er muligheden til stede. (Men jeg
kan dog ikke se at der sker noget)

Hvad gør jeg forkert???

Mvh Mr. Mox

Fra : Skak

Dato : 09-01-07 22:24

Mr. Mox fremførte:

> Vil det sige at jeg slet ikke behøver at anvende MAILWASHER?? Nej,
> det er nok for let??????

Hvorfor tror du det hedder Mailwasher, ja
rigtigt gættet, fordi det kan fjerne spam fra
din indbakke. Så det kan ikke bruges som
*newswasher*

Fra : Mr. Mox

Dato : 10-01-07 11:02

Skak skrev:
> Mr. Mox fremførte:

> Hvorfor tror du det hedder Mailwasher, ja
> rigtigt gættet, fordi det kan fjerne spam fra
> din indbakke. Så det kan ikke bruges som
> *newswasher*

ØV Du har nok ret !!!
Tak fra Mr. Mox