Skal opdatere en Windows 2000
Fra : Flemming

Dato : 07-01-07 16:24

Hejsa

Jeg skal forbi et familiemedlem og opdatere en Windows 2000 installation, og
kender ikke status på den. Da der er begrænset adgang til Internettet vil
jeg gerne hente så meget som muligt på forhånd og brænde det på en cd.
Jeg har indtil videre hentet SP4, Comodo firewall, Avast Antiviris og
SuperAntiSpyware, for at starte et sted. Men er der andre ting jeg kan/skal
hente inden jeg begiver mig afsted ?

På forhånd tak

Mvh. Flemming

Fra : Salva

Dato : 07-01-07 17:11

Adobe reader, Flash, Antivirus opdateringer, Office opdateringer og
selvfølgelig alle de Windows opdateringer der er udkommet efter SP4...

-Salva

Fra : Flemming

Dato : 07-01-07 17:28

Salva wrote:
> Adobe reader, Flash, Antivirus opdateringer, Office opdateringer og
> selvfølgelig alle de Windows opdateringer der er udkommet efter SP4...

Hvor kan man hente de Windows opdateringer der er kommet efter SP4 ?

Mvh. Flemming

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-01-07 19:08

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> crashed Echelon writing

> Hvor kan man hente de Windows opdateringer der er kommet efter SP4 ?

WindowsUpdate

--
Bjarke Andersen

Fra : Flemming

Dato : 07-01-07 19:22

Bjarke Andersen wrote:

> WindowsUpdate

Ja, ja men dem kan jeg jo ikke hente på forhånd ?

Mvh. Flemming

Fra : John

Dato : 07-01-07 19:01

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Adobe reader

Hvis det blot er til at læse lidt pdf, er Foxit PDF Reader måske
værd at overveje:

".. Unlike Adobe Reader, it opens PDF files very fast, without
any delay .."

http://www.snapfiles.com/reviews/Foxit_PDF_Reader/foxitpdf.html

Mvh John

Fra : Thomas G. Madsen