Digital Signatur på to PC
Fra : Ukendt

Dato : 03-01-07 19:41

Hej gruppe

Håber det er den rigtige gruppe.
Jeg har installeret Digital Signatur på een PC, Derefter tog jeg en
sikkerhedskopi, for at installere den på en anden PC også. Jeg lægger
sikkerhedskopien i C-drevet på den anden PC og dobbeltklikker på den. Den
begynder at indlæse signaturprogrammet, men efter kort tid kommer der en
besked om at:
"Filen MSIEXEC eller en af de tilhørende komponenter ble ikke fundet.
Kontroller at stien og filnavnet er korrekt, og at alle nødvendige
biblioteker er tilgængelige."

Der findes ingen fil med navnet msiexec på min PC.

Jeg har prøvet med en ny sikkerhedskopi af signaturen, men med samme
resultat.

Jeg kører på begge PC'er:
WIN98 SE
IE6.0 SP1

Mvh Morten

Fra : Rado

Dato : 03-01-07 20:22

On Wed, 3 Jan 2007 19:41:03 +0100, "Morten Christensen"
<morti(at)webspeed.dk> wrote:

>Der findes ingen fil med navnet msiexec på min PC.

Det lyder som MSI installeren, en del programmer kræver den er
tilstede for at kunne installeres. Den er sandsynligvis blevet
installeret på den første PC af signatur installationsprogrammet,
eller af et andet program.

Prøv at hent den hos MS og installer den, så funker det sikkert:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=cebbacd8-c094-4255-b702-de3bb768148f&DisplayLang=en
eller
http://tinyurl.com/3qzi

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-07 22:06

> Prøv at hent den hos MS og installer den, så funker det sikkert:

> [...]

Det var lige hvad der skulle til. Tak for hjælpen.
Mvh Morten

Fra : michael@mathx.dk

Dato : 05-01-07 14:56

Morten Christensen (at) skrev:
> "Filen MSIEXEC eller en af de tilhørende komponenter ble ikke fundet.
> Kontroller at stien og filnavnet er korrekt, og at alle nødvendige
> biblioteker er tilgængelige."

Hej Morten,

Jf . TDC, så er det i orden at bruge DS på flere masknier

http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=5186#ol_v

Du skal køre sikkerhedsopdateringen på den "ekstra" maskine. Så får
du installeret det, du har behov for af komponenter.

Du finder opdateringen her:

http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_dig_sup_sik

God fornøjelse
--
Michael Christensen
www.mathx.dk

Fra : N/A

Dato : 07-01-07 20:38

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 07-01-07 20:38

Andreas Lorensen <andlo@sodemark.dk> writes:

>Jeg har efterlyst hos TDC en måde at sikre placeringen af
>sikkerhedskopien.

Det er jo bare en fil. Den kan kopieres alle de steder hen,
brugeren ønsker, selvom selve eksporten evt. begrænses til
nogle pre-definerede steder.

Mvh.
   Klaus.

Fra : N/A