Hvad er Drivecleaner?
Fra : Bente Christensen

Dato : 28-12-06 00:26

Hvad er dette for en fyr?
Er den troværdig?

Jeg har forhåbentlig ikke gjort noget skadeligt endnu ved at gemme den på
"Skrivebordet"?

Hilsen og godt nytår fra Bente CC.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-12-06 00:30

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> crashed Echelon writing

> Hvad er dette for en fyr?
> Er den troværdig?

Alle programmer kan jo kalde sig drivercleaner, men det oprindelige projekt
er et program til at fjerne drivere, hovedsagligt grafikkort, chipset og
lydkort grundet af visse af disses afinstallationsprogrammer ikke fjerner
alt.

--
Bjarke Andersen

Fra : jama

Dato : 28-12-06 05:48

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lydkort grundet af visse af disses afinstallationsprogrammer ikke fjerner

..----------------------
Et program til, at rense din PC for de filrester, der ligger tilbage på den,
efter du har unistall. programmer.
Det tager også de fil rester, som forkommer da mange pogrammer kan bruge
visse af de samme filer i driverne
F.eks driver til Windows programmer.
Men det havde været bedre, hvis du havde givet Os navnet på selve
programmet.
Mvh.Jama

Fra : Carl Drud

Dato : 28-12-06 09:39

Bjarke Andersen wrote:

> [...]
> lydkort grundet af visse af disses afinstallationsprogrammer ikke fjerner

Jeg ved ikke om det er en stavefejl, men der står /Drivecleaner/ uden
"r".

http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2006-062217-0726-99&tabid=1

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Drivecleaner&meta=&btnG=Google-s%C3%B8gning

Carl

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-12-06 11:34

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> crashed Echelon writing

> Jeg ved ikke om det er en stavefejl, men der står /Drivecleaner/ uden
> "r".

Ohhhhh

--
Bjarke Andersen

Fra : jama

Dato : 28-12-06 11:38

> Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> crashed Echelon writing

> Ohhhhh
>
> --
> Bjarke Andersen

------------------------
Det R er det ikke lige i Petitesse afd.Vi ved jo hvad manden mener.ha ha
God Jul forresten.
Mvh.Jama

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-12-06 11:49

"jama" <nonspam@mail.com> crashed Echelon writing

> Det R er det ikke lige i Petitesse afd.Vi ved jo hvad manden mener.ha ha

Du skal lige lære at quote og nej det er det faktisk ikke, drivecleaner
kunne jo sagtens have været malware hvoraf jeg så vil have fortalt om
forkert produkt.

--
Bjarke Andersen

Fra : kk

Dato : 28-12-06 09:59

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er den troværdig?
>
> Jeg har forhåbentlig ikke gjort noget skadeligt endnu ved at gemme den på

Hej,
Slet den og kig her: http://www.kandu.dk/Tip15223.aspx
mvh
kk

Fra : John

Dato : 28-12-06 18:21

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er dette for en fyr?
> Er den troværdig?

En snydetamp; slet den!

".. DriveCleaner is a security assesment tool which gives
exaggerated reports of security and privacy risks on a computer.
The program then prompts the user to purchase a registered
version of the software .."

http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2006-062217-0726-99&tabid=1

Mvh John

Fra : Bente Christensen

Dato : 28-12-06 20:16

Hej alle beredvillige svarere!
[...]

Jeg takker jer alle mange gange for de fine svar både til dette emne, og for
hvad man ellers har kunnet læse og erfare her på listen i året, 2006.

Godt nytår til alle!

Hilsen Bente.
Mvh John

Fra : John

Dato : 28-12-06 20:42

> [...]

> emne, og for
> hvad man ellers har kunnet læse og erfare her på listen i året,

Velbekomme!

> Godt nytår til alle!

I lige måde! Mvh John