Adgangskode på USB-stick
Fra : Thomas

Dato : 25-12-06 19:16

Hej

Jeg har en USB-stick som jeg gerne vil have beskyttet af en adgangskode.
Det er meningen at den skal indtastes når man skal have adgang til den.

Er der nogen herinde der ved hvilke muligheder jeg har for at opnå dette?

Hilsen Thomas

Fra : Kent

Dato : 25-12-06 22:55

Thomas skrev:
> Jeg har en USB-stick som jeg gerne vil have beskyttet af en adgangskode.
> Det er meningen at den skal indtastes når man skal have adgang til den.
>
> Er der nogen herinde der ved hvilke muligheder jeg har for at opnå dette?

Jeg har selv købt en 1 GB Verbatim Store 'n' Go USB 2.0 for kr. 200, så
vidt jeg husker, hos El-giganten. Den indeholder et beskyttet område.

Prøv eventuelt at se www.verbatim-europe.com.
--

Kent

Fra : Claus

Dato : 26-12-06 11:22

Kingston bruger noget der hedder Securetraveler
http://www.kingston.com/support/downloads/usbdatatrav/default.asp?s=kusb4a

Fra : Thomas

Dato : 26-12-06 12:36

Mange tak for det, og fandt ud at SanDisk selvfølgelig også tilbyder denne
feature!
Nu skal jeg blot have fundet ud af hvordan jeg gør det på en no-name stick!

Hilsen Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-12-06 14:58

Den 26-12-06 12.36 skrev Thomas følgende:
> Mange tak for det, og fandt ud at SanDisk selvfølgelig også tilbyder denne
> feature!
> Nu skal jeg blot have fundet ud af hvordan jeg gør det på en no-name stick!

Alternativt kan du bruge et program som TrueCrypt:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-truecrypt.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.