Når jeg klikker på en mail adresse i brows~
Fra : Cjt

Dato : 06-02-07 07:54

Når jeg klikker på en mail adresse i browseren åbner Outlook Expres. Det
skal den ikke! Jeg vil hellere have Outlook 2003 åben med "Ny mail" - hvor
gør man det henne?

Fra : Bc

Dato : 06-02-07 08:24

"Cjt" <junker@info.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg klikker på en mail adresse i browseren åbner Outlook Expres. Det
> skal den ikke! Jeg vil hellere have Outlook 2003 åben med "Ny mail" - hvor
> gør man det henne?

Hvis du bruger IE som browser. Højreklik på din Browser / Egenskaber /
Programmer og vælg outlook som mailprogram du kan også gøre det med
browseren åben Funktioner / Internetindstillinger / Programmer.

Bc

Fra : L.E.P.

Dato : 06-02-07 14:57

Tue, 6 Feb 2007 08:23:50 +0100, skrev "Bc" <No@Mail.invalid> :

> [...]
>Programmer og vælg outlook som mailprogram du kan også gøre det med
>browseren åben Funktioner / Internetindstillinger / Programmer.

Eller - hvis ovenstående ikke virker :

Kontrolpanel > Tilfø/fjern programmer > Angiv programadgang og
-standarder

Hilsen Lars