Publisher Kan ikke klippe klistre imellem ~
Fra : Ole Boyer Pedersen

Dato : 30-01-07 22:32

Da vi er 3 om at redigere et foreningsblad med Publisher er vi stødt på
et væsentligt problem. Det har før været muligt at ha 2 dokumenter åbne
i hver sin Publisher. Det var enkelt at klippe side 4 og 5 ud fra et
dokument og indsætte det i et andet således at vi til slut havde
sammenbragt hvad hver især havde lavet på sin PC. Efter en renovering og
geninstallering af Win XP og Office 2000 er det ikke længere muligt.
Er der nogen der har et forslag til hvad der er gået galt.
Venligst hjælp Redaktionen for "Herolden" Medlemsblad for Bornholms
Middelaldercenter. Et blad der kører helt på frivillig og ulønnet
arbejdskraft.

Fra : L.E.P.

Dato : 31-01-07 14:49

Tue, 30 Jan 2007 22:32:03 +0100, skrev Ole Boyer Pedersen
<o.boy@bigfoot.com> :

> [...]
>Venligst hjælp Redaktionen for "Herolden" Medlemsblad for Bornholms
>Middelaldercenter. Et blad der kører helt på frivillig og ulønnet

Prøv at opdatere Office-pakken hos MS.

Tidligere kunne jeg nemlig heller ikke have 2 versioner af Publisher
åben samtidig, men en dag kom jeg til at trykke 2 gange på ikonet ved
et uheld hvilket resulterede i 2 vinduer med Publisher. Og det eneste
jeg havde gjort siden jeg sidst havde prøvet at gøre det bevidst, var
at opdatere Office 2000. Men jeg er ikke sikker på at det er
opdateringen der løste problemet.

Men under alle omstændigheder: Opdater Office 2000 - der er også en
masse vigtige sikkerhedsopdateringer.

Hilsen Lars