Outlook 2000
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 30-01-07 14:20

Hej
Jeg er den lykkelige ejer af Office 2000 premium, hvor jeg anvender Outlook
som mit primære postprogram.

Mit problem er at den er blevet så usædvanlig sløv i opstarten

Har prøvet at afinstallere og genindlæse uden virkning

Min Outlook Ekspress virker hurtigt og upåklageligt

Hvad mon der kan være galt ????

MVH

Tommy

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Max

Dato : 30-01-07 17:10

Hej Tommy

> Mit problem er at den er blevet så usædvanlig sløv i opstarten

Det er nok al det spam du udsender med det gratis lort der gør det :)

Prøv at slette al det post du ikke skal bruge mere og så komprimer
dine mapper, det kan måske hjælpe.

--
Mvh Max

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 31-01-07 15:53

> Prøv at slette al det post du ikke skal bruge mere og så komprimer
> dine mapper, det kan måske hjælpe.

Dette er prøvet, men uden held
Der ligger kun ganske få ubesvarede meddelelser i min Outlook 2000
Jeg bruger spamfighter, samt Plaxo der begge ligger i menulinierne

Ellers tak for hjælpen