Linieafstand i office 2007
Fra : Billy Bob

Dato : 29-01-07 10:48

Hej gruppe

Et underligt problem men når jeg har en linie afstand på 1,0 og skifter
linie så er linieafstanden mindst 2,0 har selvfølgelig ændret den inde i
"linieafstand"

Hvorfor det

Vh
jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 29-01-07 15:30

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Et underligt problem men når jeg har en linie afstand på 1,0 og skifter
> linie så er linieafstanden mindst 2,0 har selvfølgelig ændret den inde i

Prøv atvse i typografiskakten længst til venstre i format vøærktøjslinien).
sandsynligvis står der, Normal, Web eller noget i den stil. Marker hele
dokumentet, og skift til Normal.

Jan

Fra : Thomas

Dato : 04-02-07 02:19

Billy Bob skrev:
> [...]
>
> Et underligt problem men når jeg har en linie afstand på 1,0 og skifter
> linie så er linieafstanden mindst 2,0 har selvfølgelig ændret den inde i

fordi linieafstand og afstand mellem afsnit er to forskellige ting. Du
skal ikke selv skifte linie i moderne tekstbehandlere, blot markere
afsnitsskift med enter.

Marker din tekst -> højreklik med musen på markeringen -> Afsnit

Mvh Thomas