Hjælp ønskes -- Opgaverude i Word 2003 kom~
Fra : Valentin Knakkergaar~

Dato : 25-01-07 12:07

Hej i gruppen

Jeg har haft Word 2003 noget tid, og der er en ting det virkelig irriter
mig, og det er at opgaveruden kommer op hver gang jeg enten åbner et nyt
dokument eller en gammel. Jeg har slået vis opgaveruden fra under
insitllinger og jeg har hentet alle de nye opdateringer til Office pakken,
men den bliver ved at komme frem selv om den er slået fra under
instillinger, men den er under makeret under vis i menuen.
Hvad gør jeg galt har iøvrigt prøver at ominstallere hele pakken igen med
samme resultat

Hælp ønskes

Fra : Bjarne Chr

Dato : 25-01-07 12:57

"Valentin Knakkergaard" <valentin@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> instillinger, men den er under makeret under vis i menuen.
> Hvad gør jeg galt har iøvrigt prøver at ominstallere hele pakken igen med

""men den er under makeret under vis i menuen"" Fjern fluebenet der.

Bc

Fra : Valentin Knakkergaar~

Dato : 26-01-07 12:27

Tak for svaret men det har jeg prøvet mange gange men næste gang jeg åbner
er den makeret igen

vh.
Valentin

Fra : Bjarne Chr

Dato : 26-01-07 13:04

"Valentin Knakkergaard" <valentin@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svaret men det har jeg prøvet mange gange men næste gang jeg åbner
> [...]
Har du været helt inde i Funktioner / Indstillinger / Vis / og fjernet
flubenet i opgaverude ved start?

Bc

Fra : Valentin Knakkergaar~

Dato : 27-01-07 18:18

Hej Bjarne
Ja jeg har så og næste gang jeg starter er der der igen men den er ikke
vinget af hvis jeg går ind i instillinger under vis men det er den under vis
i menuen. Og der kan jeg fjerne den og så forsvinder ruden så!! men næste
gang er der sku' der igen
lidt træls nej meget.
mvh.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 27-01-07 19:12

> [...]
> vinget af hvis jeg går ind i instillinger under vis men det er den under
> vis i menuen. Og der kan jeg fjerne den og så forsvinder ruden så!! men

Et skud fra hoften som hjalp på meget bøvl med Word i "gamle dage-dengang
man forstod hvad der foregik" var at slette filen Normal.Dot. Word skal være
lukket imens. Normal.dot ligger og spionerer på alt der foregår i Word. Word
laver en ny fil når du starter Word igen. Og så er word "ren" igen. Hvis du
selv har tilføjet knapper til værktøjslinien skal du gøre det igen. Filen
ligger her "C:\Documents and Settings\-Brugernavn-\Application
Data\Microsoft\Skabeloner\Normal.dot"

Bc

Fra : Per

Dato : 27-01-07 21:11

Valentin Knakkergaard < valentin@tdcspace.dk > skrev følgende:

> [...]
> i menuen. Og der kan jeg fjerne den og så forsvinder ruden så!! men næste

Hej Bjarne,

Prøv denne:
http://word.mvps.org/FAQs/Customization/ShowTaskPane.htm

Per

Fra : Bjarne Chr

Dato : 27-01-07 23:26

"Per" <Jensenp@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Bjarne,

> [...]
----
Hej Per
Tak for linket, men det er nu ikke mig der har bøvl med Word (men det kan jo
komme) men vores hårdt prøvede ven Valentin kan måske bruge den

Fra : Valentin Knakkergaar~

Dato : 28-01-07 08:50

Hej Per

Det var lige det der skulle til, ikke et øje er tørt i øjeblikket. )

Jeg takker mange mange gange for hjælpen

Til Bjarne Chr. og Per for der aktive diltagelse og hjælp

vh. Valentin

Fra : Per

Dato : 28-01-07 11:39

> [...]

> Jeg takker mange mange gange for hjælpen
>
> Til Bjarne Chr. og Per for der aktive diltagelse og hjælp

Hej Valentin,

Det var godt - så tør nu bare dine øjne ...

PS ! Undskyld til Bjarne og Valentin, fordi jeg
kom til at bytte jeres navne om.

Per

Fra : Valentin Knakkergaar~

Dato : 28-01-07 08:53