Powerpoint baggrundslyd?
Fra : Filip

Dato : 25-01-07 10:50

Hvordan eller i hvilket format skal en baggrundslyd indsættes i et
powerpoint for at kunne afspilles under hele diaset? Jeg har prøvet at
konvetere en mp3 fil til wav og så kunne jeg da også godt vælge den som lyd
i powerpoint, men den bliver ikke afspillet?????

Hjælp

Filip

Fra : Bjarne Chr

Dato : 25-01-07 12:40

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> konvetere en mp3 fil til wav og så kunne jeg da også godt vælge den som
> lyd i powerpoint, men den bliver ikke afspillet?????

Indsæt din lydfil på dias 1. Højreklik på ikonent og vælg Rediger lydobjekt.
Vælg gentag indtil showet afbrydes. Vælg dernæst Diasshow, Brugerdefineret
animation. Med lydikonent markeret, finder du lydfilen i listen over
animationer. Vælg Indstillinger for effekt. Vælg Stop afspilningen efter --
dias. Og skriv det antal dias, som din præsentation indeholder.
Bc

Fra : Filip

Dato : 25-01-07 15:40

> [...]
> listen over animationer. Vælg Indstillinger for effekt. Vælg Stop
> afspilningen efter -- dias. Og skriv det antal dias, som din præsentation

Tak - det hjalp

Filip