Exchange - benytte lokalt/eget adressekart~
Fra : laxxe@nospam.dk

Dato : 18-01-07 10:54

En bruger tilføjer adresser i sit lokale/eget adressekartotek - men
kan ikke vælge disse, når der skal sendes post (de dukker ganske
enkelt ikke op) - hvordan fikses dette?

System: Outlook 2003 med Exchangeserver

PS! Jeg har valgt gruppen her, da jeg mener, at det primært handler om
Outlook 2003 (og ikke selve Exchangeserveren).

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-01-07 11:25

<laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
En bruger tilføjer adresser i sit lokale/eget adressekartotek - men
kan ikke vælge disse, når der skal sendes post (de dukker ganske
enkelt ikke op) - hvordan fikses dette?

System: Outlook 2003 med Exchangeserver

I Outlook Funktioner / Adressekartotek / Kontaktpersoner / Funktioner /
Indstillinger / Vis denne adresseliste først
Bc