Åbne vedhæftet word dokument
Fra : Filip

Dato : 17-01-07 23:16

Når jeg modtager et word dokument i MS Outlook bliver det altid åbnet på en
mærkelig "visnings mode" så hverken sideantal eller sidetilpasning passer
sammen. Jeg vil gerne have at det bliver åbnet i et normalt layout vindue
som jeg plejer at se det i word. Hvad er tricket til at det bliver åbnet
automatisk i et normalt layout?

Filip

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 11:45

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vindue som jeg plejer at se det i word. Hvad er tricket til at det bliver

I Word under Funktioner -> Indstillinger -> fanen "Generelt"
Fjern hakket i "Tillad start i læselayout"
--
Peter J

Fra : Filip

Dato : 18-01-07 15:48

> I Word under Funktioner -> Indstillinger -> fanen "Generelt"
> Fjern hakket i "Tillad start i læselayout"

Super. Mange tak