Impotere adressekartotek i outlook 2003
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-01-07 16:27

Hej i gruppen.

På min gamle pc havde jeg taget kopier af *.PST filerne, jeg troede at
adressekartoteket kom med over i, men det gjorde det ikke. vad kan jeg nu
gøre? Min gamle pc er ikke oppe at køre mere, men jeg har harddisken med
alle filerne på, ligger det i nogle andre filer? Det drjer sig om Outlook
2003.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 17-01-07 19:11

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle filerne på, ligger det i nogle andre filer? Det drjer sig om Outlook

Har du importeret *.PST filen? Dine kontaktpersoner skal ligge i filen
sammen med dine mails. Smid filen i en Temp mappe Åben Outlook og importer
outlook.pst filen. Du kan ikke importere den fra en CD hvis du har den på
sådan en.

Bc

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-01-07 16:54

"Bjarne Chr" <bc@not-valid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> outlook.pst filen. Du kan ikke importere den fra en CD hvis du har den på

Jeg har både en der hedder archive.pst og en der hedder outlook.pst, hvilken
en af dem er det?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-01-07 17:16

> "Bjarne Chr" <bc@not-valid.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har både en der hedder archive.pst og en der hedder outlook.pst,
> [...]

outlook.pst
Bc

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-01-07 18:11

> outlook.pst

Tak for det
Jeg troede jeg havde den på den gamle harddisk, men der var Documents and
Settings/brugernavn tom, og den skriver adgang nægtet. Nå men jeg havde en
anden backup af filen, et andet sted, den var godt lidt ældre, men det gik.
Hvad bliver archive.pst filen brugt til?

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-01-07 18:40

> [...]
> gik.
> Hvad bliver archive.pst filen brugt til?

Din Outlook.PST ligger normalt i C:\Documents and Settings\brugernavn\Local
Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst Archive.pst
indeholder også dine mail man kan f.eks. indstille at mail der er f.eks 6
måneder gamle skal arkiveres. Med Autoarkiver kan du gøre følgende med emner
i en mappe: permanent slette udløbne emner eller slette eller arkivere ældre
emner i en arkivfil. Arkivfilen er en speciel type datafil. Første gang
Autoarkiver kører, oprettes automatisk en arkivfil på følgende placering:
C:\Documents and Settings\brugernavn\Local Settings\Application
Data\Microsoft\Outlook\Archive.pst Du kan også få Outlook til at lave en
Backup.PST . Du kan indstille det hele hvis du graver lidt i menuerne i
outlook Funktioner / Indstillinger / Andet / Autoarkiver . Der findes en
hel del opdateringer til Office 2003 hvis du ikke har hentet dem!
http://office.microsoft.com/da-dk/downloads/FX101321101030.aspx?pid=CL100570421030
Jeg har lavet en C:\Outlook mappe og flyttet PST filen derud så ved jeg hvor
den er Outlook brokker sig første gang men så fortæller man lige hvor den
ligger og så kører det. Så laver jeg en Backup af den en gang imellem til et
andet drev..

Bc

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-01-07 18:18

> [...]
> den ligger og så kører det. Så laver jeg en Backup af den en gang imellem

Ok, så ved jeg det Jo jeg har hentet opdateringerne til office 2003.
Jeg mener man kan downloade et plugin til Outlook 2003 så man sætte den til
at lave backup på forskellige tidspunkter f.eks. når Outlook lukker.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-01-07 20:07

> [...]
> Jeg troede jeg havde den på den gamle harddisk, men der var Documents and
> Settings/brugernavn tom, og den skriver adgang nægtet. > Mvh. Jørgen

Velbekomme
Sådan overtager du ejerskab af en fil eller mappe i Windows XP:
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B308421&x=15&y=12

Bc

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-01-07 18:20

> Velbekomme
> Sådan overtager du ejerskab af en fil eller mappe i Windows XP:
> http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B308421&x=15&y=12

Det vil jeg lige prøve. Men mappen står til 0 kb, men det gør den måske når
man ikke har overtaget ejerskabet?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-01-07 18:25

"Bjarne Chr" <bc@not-valid.invalid> skrev i en meddelelse
[klip]
> Sådan overtager du ejerskab af en fil eller mappe i Windows XP:
> http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bda%3B308421&x=15&y=12

Hmm, jeg har slet ikke noget faneblad der hedder sikkerhed, når jeg går ind
i egenskaber.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 21-01-07 20:42

> Hmm, jeg har slet ikke noget faneblad der hedder sikkerhed, når jeg går
> ind i egenskaber.
> Mvh. Jørgen Nielsen.
> Fjern nomorespam ved svar på email.

Starter du op i Fejlsikret tilstand? Jeg har aldrig selv prøvet det her, så
jeg ved ikke rigtigt hvordan det foregår i praksis. Hvis enkel fildeling er
aktiveret, vises brugergrænsefladen for enkel fildeling i stedet for fanerne
Sikkerhed og Deling http://support.microsoft.com/kb/307874/

Bc

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-01-07 16:46

> [...]
> så jeg ved ikke rigtigt hvordan det foregår i praksis. Hvis enkel
> fildeling er aktiveret, vises brugergrænsefladen for enkel fildeling i

Nej, jeg starter slet ikke op. Harddisken var jo en jeg havde i den gamle
computer, og den er ikke oppe at gøre mere. Men nu har jeg lige prøvet den
nye computer, der er der heller ikke noget faneblad.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 21-01-07 23:45

> [...]
> [klip]
>
> Hmm, jeg har slet ikke noget faneblad der hedder sikkerhed, når jeg går
Hvad med Deling og Sikkerhed når du højreklikker på mappen Læs hele
rullegardinet Det står omkring midt i.
Bc

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-01-07 17:01

> Hvad med Deling og Sikkerhed når du højreklikker på mappen Læs hele
> rullegardinet Det står omkring midt i.

Den er indstillet rigtigt.