Flet til mail i Outlook
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 13-01-07 23:18

Hej NG,

Jeg taster variable data ind i et Excel ark. Har lavet en fletmaster i Word,
hvorefter jeg fletter direkte til mail afsendelse i Outlook. Jeg vil gerne
med en angivelse i Excel arket kunne styre, at de afsendte mails sendes
afsted fra forskellige mailkonti.

Er der nogen der har et bud på, om det kan lade sig gøre - og hvis ja,
hvordan så?

På forhånd tak.

/Bjarne

Fra : Filip

Dato : 17-01-07 23:21

> Er der nogen der har et bud på, om det kan lade sig gøre - og hvis ja,
> hvordan så?

Jeg har ikke erfarring med at flette til mail, men en ide kunne være at tage
alle dem som skal sendes via konto 1 først, og derefter tage næste hold via
konto 2. Når du går fra een sending til næste, kan du bare deaktivere din
konto fra outlook, så du styrer hvilken konto du sender ud fra.

Jeg ved godt det er en lidt bøvlet måde, men hvis det bare er en
engangsforestilling, kan den vel være god nok...... eller hva´?

Filip

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 18-01-07 15:54

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved godt det er en lidt bøvlet måde, men hvis det bare er en
> engangsforestilling, kan den vel være god nok...... eller hva´?

Hej Filip,

Det er da en løsning, men ikke nogen speciel brugbar af slagsens

Behovet er opstået på grund af "mængder", det vil sige, at det er dagligt,
at jeg skal sende disse mails ud på vegne af andre. Derfor har jeg oprettet
konti i Outlook svarende til de personer, som jeg sender mails ud for.

Derfor kunne det være rart, at kunne styre i Excel arket.

Fortsat go´ dag.

/Bjarne