Kalender i Outlook 2003
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-01-07 21:30

Hvis man vælger ugevisning i kalenderen så står datoerne foroven for hver
dag. Kan man også få dagens navn vist?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Janner

Dato : 12-01-07 22:09

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man vælger ugevisning i kalenderen så står datoerne foroven for hver
> [...]

Nej men er det ikke logisk tirsdag kommer efter mandag og så videre ?

Jeg har også irriteret mig en anelse over det når jeg lige skulle slynge en
dag/dato ud for et møde eller lignende på jobbet.

Men du kan måske bruge månedsvisning ....Det er lidt småt men det begyndte
jeg med *S*

/Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 12-01-07 23:51

Den 12 jan 2007 skrev Peter Jensen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hvis man vælger ugevisning i kalenderen så står datoerne foroven
> for hver dag. Kan man også få dagens navn vist?

Outlook anvender det lange datoformat, der er defineret i Windows
kontrolpanel. For at ændre den til at vise ugedage:
Win, kontrolpanel, Internationale indstillinger, Tilpas, fanen Dato,
Langt datoformat, DDDD D. MMMM åååå

Da det er en generel indstilling vil den slå igennem andre steder end
Outlook, fx. i det lille gule tip, der viser dato, når du holder musen
over klokken i proceslinien

Lars Klintholm

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-01-07 00:03

"Lars Klintholm" <nospam2006@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da det er en generel indstilling vil den slå igennem andre steder end
> Outlook, fx. i det lille gule tip, der viser dato, når du holder musen

Tak for tippet.

Peter Jensen

Fra : Janner

Dato : 13-01-07 07:52

> Tak for tippet.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Peter Jensen

Ja man lærer så længe man lever ... Den havde jeg sgu ikke gættet *S*

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-01-07 09:40

Den 13 jan 2007 skrev Janner i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]

Velbekomme, tak for tilbagemelding

> Ja man lærer så længe man lever

Heldigvis

Lars Klintholm