Word og sidetal
Fra : Jakob

Dato : 31-12-06 20:15

Hejsa!

Efter mange forsøg er jeg så småt ved at kunne håndtere sidetal i større
Word-dokumenter selvom det godt nok er ret bøvlet synes jeg.

Men jeg har et problem: Jeg har f.eks. en enkelt side i mit dokument som
jeg ligger ned (dvs. i landscape format) fordi jeg har en tabel som er
for bred til en alm. stående side. Jeg vil nu gerne have sidetallet på
den side (i formatet "Side x af y") placeret så det vises på (nøjagtig!)
samme position som de andre sider, når dokumentet printes ud og sættes i
en mappe, og naturligvis opdateres hvis man sætter flere sider ind.

Lader dette sig gøre?

--
Jakob

Fra : Klaus H

Dato : 01-01-07 02:32

Jakob wrote:
> [...]
> vises på (nøjagtig!) samme position som de andre sider, når
> dokumentet printes ud og sættes i en mappe, og naturligvis opdateres

Mon ikke du skal lave en tabel med lodret skrift i stedet for?

Klaus H