Kan Apple TV streame til f.eks. Squeezebo~
Fra : Amok

Dato : 02-02-07 11:02

Hejsa, jeg er kommet lidt i tvivl om hvad Apple TV egentligt kan. Hvis
man nu har en Squeezebox vil den så kunne læse det der ligger på Apple
TV? Jeg spørger fordi jeg egentligt godt kunne tænke mig en
Squeezebox, men jeg er lidt loren ved at skulle en pc til at køre et
andet sted i huset for at kunne streame musik til den.

../Anders

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-02-07 12:29

Amok <anders.moerk@gmail.com> wrote:

> [...]
> Squeezebox, men jeg er lidt loren ved at skulle en pc til at køre et
> andet sted i huset for at kunne streame musik til den.

Nej. Du kan streame fra din Mac til Apple TV ...

Men du kan også streame til en Squeezebox fra en mac ... minus musik
købt på iTunes.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-02-07 11:50

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Nej. Du kan streame fra din Mac til Apple TV ...

> Men du kan også streame til en Squeezebox fra en mac ... minus musik
> købt på iTunes.

Kan slimserveren ikke transcode fairplay mp4 ?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-02-07 21:30

> Kan slimserveren ikke transcode fairplay mp4 ?

ikke sidst jeg legede med det ...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...