Hvilken farvelaser?
Fra : Henrik Enslev

Dato : 01-02-07 23:58

Hej

Er der nogle erfaringer med små farvelaserprintere til hjemmebrug? Skal
selvfølgeligt virke med Mac, lave billeder i "rimelig" kvalitet og have
et fornuftig stkpris på printet.

Desuden må den gerne være lille.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 02-02-07 00:16

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
>
> Er der nogle erfaringer med små farvelaserprintere til hjemmebrug? Skal
> selvfølgeligt virke med Mac, lave billeder i "rimelig" kvalitet og have

Jeg har en OKI C5300, og den har tjent husstanden godt de sidste 3 år...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 02-02-07 18:04

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Jeg har en OKI C5300, og den har tjent husstanden godt de sidste 3 år...

Jeg kan varmt anbefale dens efterføger C5700. Kan hænde den er dyrere
end HPs og Minoltas, men den er også markant bedre og billigere i drift.

OKI har endvidere en særdeles effektiv og behagelig support.

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-02-07 12:29

> [...]

> Er der nogle erfaringer med små farvelaserprintere til hjemmebrug? Skal
> selvfølgeligt virke med Mac, lave billeder i "rimelig" kvalitet og have

<http://printer.konicaminoltaeurope.com/dk/da/printer_detail.php?id=42&c
olor=Y>

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 02-02-07 15:15

Henrik Enslev skrev:
> Hej
>
> Er der nogle erfaringer med små farvelaserprintere til hjemmebrug?

Har en HP LaserJet 2600n, som jeg kun har god erfaring med.

Skal
> selvfølgeligt virke med Mac, lave billeder i "rimelig" kvalitet og have
> et fornuftig stkpris på printet.

Jeg syntes at kvaliteten er rigtig fornuftig, til prisen (2795). Stk
pris tør jeg ikke sige, da der ikke er fyldt på endnu, men da konen
printede alle bryllupsbillederne ud, ca. 300 stk, der fyldte hele A4
papiret, kant til kant, skrev den at der var ca. 3/4 farve endnu, og det
er da noget tid siden, og den bliver da brugt engang imellem.

> Desuden må den gerne være lille.

Tror ikke rigtigt det kan lade sig gøre, hvis du mener blækprinter
lille, men den her er ca. 35h 35d 40b

Hilsen Jesper