OpenOffice
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-02-07 20:48

Konen skal have OpenOffice på sin Powerbook (kræver arbejdspladsen) -

Jeg har hentet + installeret: Det virker, men: Jeg er nødt til at starte
X11 først.

Det kan hun ikke lide (derfor bruger hun mac , derfor vil jeg lave en
Automator arbejdsgang: Laver to "Start program" i Autom. - først X11,
derefter OpenOffice.

Men det vil ikke virke: Når jeg klikker Kør i Automator, åbner X11 og
det lille hjul i venstre side forneden i Arbejdsgangen bliver ved at
snurre, og det kommer aldrig til næste handling (at åbvne OpenOffice)

Hvad gør jeg galt?

på forhånd tak

Martin

--
MA @ 55.01.43N/11.50.36E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Martin R. Ehmsen

Dato : 01-02-07 21:05

Martin Ammentorp wrote:
> Jeg har hentet + installeret: Det virker, men: Jeg er nødt til at starte
> X11 først.
>
> Det kan hun ikke lide (derfor bruger hun mac

Hvorfor bruger hun så ikke Neooffice?

Martin R. Ehmsen

Fra : Kent

Dato : 01-02-07 21:10

Martin Ammentorp skrev:
> [...]
> det lille hjul i venstre side forneden i Arbejdsgangen bliver ved at
> snurre, og det kommer aldrig til næste handling (at åbvne OpenOffice)

Jeg installerede OpenOffice for en måneds tid siden. På et tidspunkt
kommer der en boks frem, hvor der er vist OpenOffice ikonet og en pil
som går over i noget andet (tja, det er så godt jeg kan huske det .
Det har jeg forstået sådan, at jeg trak ikonet over i Docken. Når jeg
trykker på ikonet, så starter først X11 og så OpenOffice. Og det hele
går automatisk.
Jeg kører OS X 10.4.8 på min MacBook.

--

Kent

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-02-07 22:03

Martin Ammentorp <martinx@yzammentorp.org> wrote:

> Jeg har hentet + installeret: Det virker, men: Jeg er nødt til at starte
> X11 først.

Tjah - der var sket det, at alle programmerne fra "Hjælpeprogrammer" var
røget over i en anden mappe

undskyld ulejligheden
Martin

Fra : Peter B. P.

Dato : 15-02-07 17:05

> [...]

> det lille hjul i venstre side forneden i Arbejdsgangen bliver ved at
> snurre, og det kommer aldrig til næste handling (at åbvne OpenOffice)

Brug Neooffice i stedet.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?