DR steaming widget?
Fra : Henrik Enslev

Dato : 01-02-07 11:27

HEj

Jeg har lige læst på Mediamac, at det er muligt at hente en widget som
steamer DR 1 og Dr 2.
Jeg har hentet den på
http://www.intervision.dk/misc/IMGTV/

MEn den virker ikke ordentligt. Den viser psykedeliske farver og et
meget dårligt billede.

Det er ellers fantastisk smart hvis det virker.

JEg bruger powerbook g4, 12", har system 10.4.8 som anbefalet og
flipformac.

Nogle forslag til bedre billedkvalitet?
--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Per Dalum Jensen

Dato : 01-02-07 12:22

On Feb 1, 11:27 am, n...@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:
> [...]
> Jeg har hentet den påhttp://www.intervision.dk/misc/IMGTV/
>
> MEn den virker ikke ordentligt. Den viser psykedeliske farver og et

Det er ikke for alle at den ikke virker. På min iBook G4 kører den
perfekt!

> Det er ellers fantastisk smart hvis det virker.

Og den er fantastisk smart

....Per

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-02-07 12:39

Henrik Enslev skrev:

> Den viser psykedeliske farver og et meget dårligt billede.

Tror du ikke det er dampen, der slører dit syn? ;)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-07 12:54

> Tror du ikke det er dampen, der slører dit syn? ;)

Hæ, hæ....ja, sådan går det, når man vælger steam instead....
(Undskyld, Henrik)

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-07 12:57

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> http://www.intervision.dk/misc/IMGTV/

Den virker perfekt hos mig - er din forbindelse iorden?

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-07 13:08

Morten Lind <info@for-ogefternavn.dk> wrote:

> Den virker perfekt hos mig - er din forbindelse iorden?
>
> M.

Sådan står den hér:
<http://home17.inet.tele.dk/morten/dashboardDR1_DR2.png>

M.

Fra : Mich Ottosen

Dato : 02-02-07 22:42

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> Nogle forslag til bedre billedkvalitet?

Jeg har osse problemer med den, den hakker og støder, hvilket undrer mig
lidt.

Det eneste jeg kan foreslå er, at du lige tjekken hjemmesiden, hvor du
hentede Widget'en, der er en vejledning til indstillinger. De skal
(tilsyneladende) stå lidt anderledes end Widget'en gør "out of the box"

Men du har ret, at det er smart. Og så slipper man for at se på de tre
portrætterede studieværter, som ellers skal se på i browseren.

--
v.h.,
Mich.

Fra : Henrik Enslev

Dato : 03-02-07 10:33

Mich Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> [...]
>
> Men du har ret, at det er smart. Og så slipper man for at se på de tre
> portrætterede studieværter, som ellers skal se på i browseren.

På min kones powerbook, som er magen til min kører det perfekt. Jeg har
dog købt en opgradering af flip4mac, fordi jeg skulle konvertere noget
video fra en pc. Måske den udviddelse laver baladen?

Fra : Kent

Dato : 03-02-07 20:44

Mich Ottosen skrev:

> Det eneste jeg kan foreslå er, at du lige tjekken hjemmesiden, hvor du
> hentede Widget'en, der er en vejledning til indstillinger. De skal
> (tilsyneladende) stå lidt anderledes end Widget'en gør "out of the box"
Jeg fulgte dit råd og efter tilretning vises DR 1 og 2 perfekt.

--

Kent