outline tiff filer til eps (tidligere brug~
Fra : René

Dato : 30-01-07 20:32

Hej!

Vi har tidligere brugt adobe streamline meget, og søger et nyt tilsvarende
produkt som kan outline tiff filer over til eps filer som efterfølgende
finpudses til tryk.
Men såvidt jeg ved kører streamline kun under classic, og det vil vi gerne
ud over.

vi har CS 2 og kører nyeste os x

det må godt være nemt og funktionelt.

Hilsen
René

Fra : René

Dato : 30-01-07 20:35

fandt det i CS 2 som live trace, skal bare lige finde ud af hvordan det
funger..)

hygge
René

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-01-07 21:16

René skrev:

> fandt det i CS 2 som live trace, skal bare lige finde ud af
> hvordan det funger..)

Det er sådan set afløseren til Streamline.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Brian S

Dato : 30-01-07 20:48

Hvis du har adgang til Flash, så prøv dens vektoriseringsfunktion. Den
er fed - og ikke så spooky som Streamline.

Brian