Forbrugerne, ja selv nørderne,
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-01-07 20:30

Som i måske har hørt er Windows Vista kommet på gaden i dag.

Men folk er stort set ligeglade:

http://www.niallkennedy.com/blog/archives/2007/01/windows-vista-launch-s
an-francisco.html

bare vent til 10.5... :)

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-01-07 21:08

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) writes:

> bare vent til 10.5... :)

Så længe det ikke kan køre på en Dell, tror jeg ikke verden bliver
revolutioneret :(

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-01-07 21:13

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) writes:

> Som i måske har hørt er Windows Vista kommet på gaden i dag.
>
> Men folk er stort set ligeglade:

Jo mere jeg læser, er jeg overbevist om at grunden til at Vista
overhovedet er lavet, er for at have styr på de nye HD-film.

Alt det andet er bare glasur for at få pillen ned.

Fra : Morten

Dato : 30-01-07 22:19

> Som i måske har hørt er Windows Vista kommet på gaden i dag.
>
> Men folk er stort set ligeglade:

Nah, ikke alle :D
http://www.business.dk/tech_mobil/artikel:aid=2024670

Mvh
Morten

Fra : Henrik

Dato : 31-01-07 17:07

On 2007-01-30 22:18:46 +0100, "Morten" <tilt_uz468@hotmail.com> said:

> Nah, ikke alle :D
> http://www.business.dk/tech_mobil/artikel:aid=2024670
>
> Mvh
> Morten

???? Nu har jeg kørt Vista Pro i 2 uger sammen med Office 2007 på
jobbet, og jeg ved ikke hvem der har skrevet den blog der bliver reffet
til, for jeg er ikke imponeret. Det er stort, det er tungt, og det æder
resurser, og i bund og grund, gammel vin på nye flasker.

Hilsen Henrik

Fra : Bruno

Dato : 30-01-07 23:39

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Som i måske har hørt er Windows Vista kommet på gaden i dag.
>
> Men folk er stort set ligeglade:
>
> http://www.niallkennedy.com/blog/archives/2007/01/windows-vista-launch-s
> an-francisco.html

Som nørd har man haft adgang til Vista i et stykke tid, så måske det er
noget af årsagen. Men også fordi der ikke er så meget nyt endnu, det
hjælper når den rigtige hardware også dukker op.

> bare vent til 10.5... :)

Tvivler på det får omtale på TV, men personligt så ser jeg frem til den
endelige version. Forhåbentlig har de opdateret Mini'en endnu en gang på
det tidspunkt, det ville ihvertfald gøre valg den næste Mac let for mig

Mvh
Bruno

Fra : Peter B. P.

Dato : 31-01-07 03:54

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> [...]
> endelige version. Forhåbentlig har de opdateret Mini'en endnu en gang på
> det tidspunkt, det ville ihvertfald gøre valg den næste Mac let for mig

Enig. Veter selv på en Mini med Core2 Duo. Det bliver min næste server,
om ikke andet fordi den er meget strømbesparende.