Ny harddisk i en Powerbook 12"
Fra : Niels - Aalborg

Dato : 29-01-07 14:13

Jeg er ved at gå ud af det gode skind (det dårlige er jeg længe gået ud
af) over ventetiden på en afløser for 12" powerbook med intel hjerne.
Der er visse indikatorer på, at den kommer snart (indenfor et par
måneder) - men igen, maybe just another iPhone-story.

Jeg begynder at mangle plads på min harddisk og overvejer derfor at
smutte en ny og større/hurtigere model i.
Pt. sidder der en TOSHIBA MK8026GAX (hvis nogen kan bruge det sidste til
noget.

Spørgsmålet er, om der er nogen herinde, der har udskiftet til noget
større og hurtigere og har fundet resultatet prisen og "bøvlet" værd.
Og selvfølgelig - hvad der blev skiftet til

Venligst

Niels

PS. Nogen der har gode nyheder mht. MacBook Thin, så bring it on.

Fra : Brian S

Dato : 29-01-07 17:45

On 29 Jan., 14:12, Niels - Aalborg <n...@priestyard.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg begynder at mangle plads på min harddisk og overvejer derfor at
> smutte en ny og større/hurtigere model i.

Er det ikke klogere at købe en ekstern FW HD, som du også kan have
glæde af senere?

Brian

Fra : Niels - Aalborg

Dato : 30-01-07 16:50

Brian S skrev:

> Er det ikke klogere at købe en ekstern FW HD, som du også kan have
> glæde af senere?

Det har jeg såmænd allerede Brian - til backup og større arkivering. Jeg
skal dog bare have en hel del musik med rundt, da jeg bruger min
powerbook til at afvikle forskellige mediasetups også. Og jeg bruger
meget musik i forskellige sammenhænge. Ville gerne kunne have mere
liggende på book'en og endnu bedre, opnå en hastighedsforbedring, hvis
dette er muligt.

Jeg tror dog, jeg må vente på Apple Inc. får stablet en lille afløser
sammen. Suk!

Venligst

Niels