Unison - Marker som læst v. quit
Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 28-01-07 10:52

Så fik jeg min iMac - and what a machine!!! Den er super fed, og i
løbet af no time var alt fakisk oppe at køre.

Nå, men jeg er igang med en trial af Unison, hvorfra dette indlæg også
er skrevet. Men der er godt nok ikke mange muligheder for a customize
det program.

Noget jeg savner meget er, at når jeg lukker Unison ned, så markeres
alt som læst (alle tråde i alle grupper). Kan man det?

--
Hans Tosti Pedersen
Varde * www.h2ns.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-01-07 12:28

On 2007-01-28 10:51:53 +0100, Hans Tosti Pedersen
<hanspedersen@gmail.com> said:

> [...]
>
> Noget jeg savner meget er, at når jeg lukker Unison ned, så markeres
> alt som læst (alle tråde i alle grupper). Kan man det?

Det mener jeg ikke. Derimod kan man bruge tastaturgenvejen alt-æble-c,
som markerer alle indlæg i den åbne gruppe som læste. Personligt tror
jeg ikke, jeg ville bryde mig om, at alle indlæg blev markeret som
læste, når man lukkede programmet. Hvis man glemmer, at man ikke har
læst en gruppe, og lukker programmet, så er indlæggene pludselig
markeret som læste. Men det er selvfølgelig en smagssag. Jeg abonnerer
kun på få grupper, hvor jeg læser stort set alt som f.eks. denne
gruppe. Har jeg en gruppe, hvor jeg kun læser få indlæg, læser jeg de
interessante og trykker derefter på alt-æble-c, og så er alle de andre
markeret som læste.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster