/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Macsupport: Den gode historie
Fra : Stig Leerbeck


Dato : 27-01-07 19:40

Min datter købte i sommers en Mac Book via Applestore. Efter nogle
måneder var plastic'en omkring specielt touch-pad'en og nedenfor
tastaturet gulnet og mørknet. Det var ikke noget der kunne renses væk.

Der var også en revne, som var opstået i øverste højre hjørne af
computerens bund. Man kunne måske tro at revnen kunne komme ved et stød,
men min erfaring siger mig at stød og slag som kunne forårsage en sådan
revne sandsynligvis også ville efterlade skader andre steder.

Computeren virkede iøvrigt fint, men en af grundene til at vælge Apple
er jo bl.a. udseenedet - det skulle gerne blive ved med at være "hipt".

Jeg fremsendte på forespørgsel billeder af skaderne til Applestore.

Dagen efter vendte en svensk dame tilbage og meddelte at jeg blot skulle
pakke den gamle ind og lade den afhente af TNT. Som sagt - så gjort.

Dagen efter kom TNT igen med en splitny maskine.

Det var sgu'da service!

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

 
 
Henrik Münster (27-01-2007)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 27-01-07 20:21

On 2007-01-27 19:39:39 +0100, stigleerbeck@nypost.dk (Stig Leerbeck) said:

> Jeg fremsendte på forespørgsel billeder af skaderne til Applestore.
>
> Dagen efter vendte en svensk dame tilbage og meddelte at jeg blot skulle
> pakke den gamle ind og lade den afhente af TNT. Som sagt - så gjort.
>
> Dagen efter kom TNT igen med en splitny maskine.
>
> Det var sgu'da service!

Det er rart at høre den slags historier. Så længe, der er garanti på,
så sørger Apple Store nok for en. Problemerne opstår, når der ikke
rigtig er garanti længere. Så vil Apple Store ikke længere kendes ved
maskinen, og bor man ikke i en storby, så kan det være svært at finde
en reparatør.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster
Esbjerg


Thomas von Hassel (29-01-2007)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 29-01-07 15:00

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> On 2007-01-27 19:39:39 +0100, stigleerbeck@nypost.dk (Stig Leerbeck) said:
>
> > Jeg fremsendte på forespørgsel billeder af skaderne til Applestore.
> >
> > Dagen efter vendte en svensk dame tilbage og meddelte at jeg blot skulle
> > pakke den gamle ind og lade den afhente af TNT. Som sagt - så gjort.
> >
> > Dagen efter kom TNT igen med en splitny maskine.
> >
> > Det var sgu'da service!
>
> Det er rart at høre den slags historier.

Det er fordi folk som er tilfredse ikke råber op ... folk der er
utilfredse råber derimod højt, og derfor er billedet som regel
forvrægnet mht. service oplevelser.


/thomas



--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408937
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste