Isight til Mini Mac
Fra : Steen Uldahl

Dato : 26-01-07 13:18

Kan det passe at man ikke kan købe Isight webkamera længere??
Det findes ikke på Apples hjemmeside mere.

Hvad kan så anbefales??

Mvh
Steen

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-01-07 11:56

On 2007-01-26 13:17:48 +0100, Steen Uldahl <steen@uldahl.dk> said:

> Kan det passe at man ikke kan købe Isight webkamera længere??
> Det findes ikke på Apples hjemmeside mere.
>
> Hvad kan så anbefales??

Det blev desværre forbudt at sælge iSight webkameraet og AirPort
Extreme basestationen i Europa forrige år. Jeg kan ikke huske, om der
var flere ting. Det er noget med, at de indeholder for mange farlige
stoffer. Nu kommer der jo en afløser for AirPort Extreme. De nye
Macintosh har ofte indbygget webkamera. Jeg ved ikke, om Apple vil
nøjes med det, eller om de lancerer et nyt iSight.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 27-01-07 16:51

> [...]
> Extreme basestationen i Europa forrige år. Jeg kan ikke huske, om der
> var flere ting. Det er noget med, at de indeholder for mange farlige

Jeg er ganske vidst klar over at de applebrugende, langhårede sandalmænd
måske har hang til stoffer, men det var vel ikke den slags farlige
stoffer?

Så helt desværre var det vel ikke?

~ Jørgen

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-01-07 20:19

On 2007-01-27 16:50:43 +0100, tietze@mail.dk (Jørgen Tietze) said:

> Jeg er ganske vidst klar over at de applebrugende, langhårede sandalmænd
> måske har hang til stoffer, men det var vel ikke den slags farlige
> stoffer?
>
> Så helt desværre var det vel ikke?

Sådan menter jeg det heller ikke. Jeg mente, at desværre kan man ikke
længere købe produkterne. Det er fint, at de bliver forbudt, hvis de
indeholder skadelige stoffer, men det var jo bedre, hvis de ikke
indeholdt skadelige stoffer, eller hvis der var kommet afløsere. Lige
nu er det jo et problem, at man hverken kan købe iSight eller AirPort
Extreme.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-01-07 13:05

> [...]
> indeholdt skadelige stoffer, eller hvis der var kommet afløsere. Lige
> nu er det jo et problem, at man hverken kan købe iSight eller AirPort

De indeholder ikke nødvendigvis færre skadeligestoffer, de er bare
dokumenteret i henhold til RHoS direktivet. Åbenbart var det for
besværligt at få de gamle produkter igennem godkendelsen.

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...