Mailserver der kan hente fra Pop3
Fra : Franz Berliner

Dato : 25-01-07 05:40

Hejsa

Er der nogle der ved om nedenstående findes?

Jeg er på udkig efter en mailserver til mac. Kommunikationen mlm. server
og klienter skal være imap på ganske almindelig vis, men derudover skal
serveren kunne logge ind på en anden mailserver via Pop3 og hente mail
derfra, som den smider i de rigtige accounts.

Jeg kan huske at den gamle Stalker Communigate server til os9 havde
sådan en feature, men har ikke rigtig kunnet finde en version af den
eller en nyere server med funktionen til OS X.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-01-07 10:44

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
> sådan en feature, men har ikke rigtig kunnet finde en version af den
> eller en nyere server med funktionen til OS X.

Kerio Mailserver har en fetch via POP3

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-01-07 12:52

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> [...]

Hvis terminalsnask er acceptabelt så kig på fetchmail.

Fra : Franz Berliner

Dato : 06-02-07 22:40

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Kerio Mailserver har en fetch via POP3

Tak for tippet. Jeg kigger på den. Synes dog deres licensstruktur virker
lige lovligt aggresiv. Og tak til Thorbjørn.

--
Franz : http://www.berliner.dk