QuickTime Pro
Fra : Lyrik

Dato : 20-01-07 16:10

Jeg har lige købt subjektet på apple.dk og betalt via Dankort. Så fik jeg
en e-mail med ordrebekræftelse og software registration key. Men hvor får
jeg programmet?? Ingen link eller noget til det??

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 20-01-07 16:23

On 20 Jan., 16:10, Lyrik <l...@heaven.dk> wrote:
> Jeg har lige købt subjektet på apple.dk og betalt via Dankort. Så fik jeg
> en e-mail med ordrebekræftelse og software registration key. Men hvor får
> jeg programmet?? Ingen link eller noget til det??

Det er det samme program. Du skal blot registrere for at få adgang til
de ekstra features.

--
HTP

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-07 16:21

Den 20.01.2007 kl. 16:10 skrev Lyrik <lyrik@heaven.dk>:

> Jeg har lige købt subjektet på apple.dk og betalt via Dankort. Så fik
> jeg en e-mail med ordrebekræftelse og software registration key. Men
> hvor får jeg programmet?? Ingen link eller noget til det??
+++++++++
Nu fandt jeg ved nærlæsning "Your Account" under "Store" og stor er min
forbløffelse ved at læse:
Not yet shipped
Estimated Shipping: 22 Jan, 2007
Estimated Delivery: 24 Jan, 2007

Vil det sige de sender mig en plade?

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Terje Rydland

Dato : 20-01-07 16:38

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Jeg har lige købt subjektet på apple.dk og betalt via Dankort. Så fik jeg
> en e-mail med ordrebekræftelse og software registration key. Men hvor får
> jeg programmet?? Ingen link eller noget til det??

Åpne kontrollpanelet QuickTime og skriv inn koden der for å aktivere
profunksjonaliteten.

Terje

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-07 16:41

Den 20.01.2007 kl. 16:37 skrev Terje Rydland <terjery@idi.ntnu.no>:

> Åpne kontrollpanelet QuickTime og skriv inn koden der for å aktivere
> profunksjonaliteten.
>
> Terje
+++++
1000 tak skal i have, men det ser ud til at de også sender mig programmet.
jeg tror jeg har fået den registreret nu, er lige ved at finde ud af det.
Som tak skal i have et link til samtlige tv-udsendelser i kan se på
nettet.
Safari ser ud til at være den bedste til at se det. jeg kan anbefale
blandt andet Sverige. Men der er et overflødighedshorn af udsendelser og
nyheder at se fra hele verden:
http://wwitv.com/portal.htm

Tak igen

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-01-07 08:58

On 2007-01-20 16:41:29 +0100, Lyrik <lyrik@heaven.dk> said:

> 1000 tak skal i have, men det ser ud til at de også sender mig
> programmet. jeg tror jeg har fået den registreret nu, er lige ved at
> finde ud af det.

Det gør de altså ikke. Du har allerede programmet. Det skal bare
aktiveres med den kode, du har fået sendt. Jeg rodede også lidt rundt i
det, da jeg købte min. Jeg fik ikke registreringskoden sendt, men jeg
skulle selv finde den i Apple Store. Når man logger ind og går ind
under sin konto, er der et punkt, der hedder Downloadable software
purchases. Her står registreringsnumrene for de Quicktime Pro, man har
købt. Hos mig står både ver. 6 og 7 nævnt.
   Hvis Apple Store skriver noget med, at den ikke er afsendt etc., så er
det fordi, deres system er lavet til fysiske varer. De forskellige
medelelser passer ikke til ting, man bare downloader. Jeg vil tro, den
skifter til, at ordren er ekspederet, når det bliver hverdag.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster