Nike + iPod på andre sko end Nike
Fra : Henrik Münster

Dato : 19-01-07 19:52

Jeg har før spurgt om muligheden for at sætte sensoren fra Nike + iPod
sættet på andre sko end Nike. Jeg blev bl.a. anbefalet Shoepouch.
Marware laver også en. Sidstnævnte kan fås hos danske anypod.dk, men
prisen er angivet til kr. 0, så jeg tror ikke, de har den. Jeg har
bestilt den, men der er ikke kommet nogen e-mail med bekræftelse fra
dem. Ellers kan jeg kun finde forhandlere i udlandet, der kun sælger en
gros eller ikke tager nye kunder. Er der nogen, der ved, hvor man kan
købe en lille holder eller pung til at sætte på løbesko, der ikke er
fra Nike, så man kan montere den lille sensor på dem?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mikkel U.

Dato : 19-01-07 22:09

Henrik Münster wrote:
> [...]
> købe en lille holder eller pung til at sætte på løbesko, der ikke er fra
> Nike, så man kan montere den lille sensor på dem?

Er http://www.switcheasy-europe.eu/runaway.pdf noget ala det du søger ?

Eventuelt kan dette link give inspiration :

http://podophile.com/2006/11/30/nike-ipod-shoe-hack-and-sensor-accessory-round-up/

Jeg har hørt at "dimsen" fra Marware, fåes hos diverse Apple butikker,
til 99 kroner.

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-01-07 01:29

On 2007-01-19 22:09:16 +0100, "Mikkel U." <mikkelu@gmail.com> said:

> Er http://www.switcheasy-europe.eu/runaway.pdf noget ala det du søger ?

Den ser rigtig smart ud. Jeg har ikke set den model før. Problemet er
bare at finde et sted at købe den.

> [...]

Jeg

> har hørt at "dimsen" fra Marware, fåes hos diverse Apple butikker, til

Jeg har læst dit link. Mit problem var bare, at jeg ikke kunne finde en
butik på nettet, jeg kunne købe hos. Jeg har ledt efter Shoepouch og
den fra Marware. Jeg gider ikke købe i USA, hvis jeg skal give FedEx
150,- kr. for at ordne toldpapirerne. En engelsk butik tog ikke nye
kunder. Den var vist delvis en betaudgave af en ny web-butik. En svensk
butik solgte kun engros. Jeg kunne simpelthen ikke finde et netbutik,
der ville sælge mig en holder. Til sidst fandt jeg danske anypod.dk,
som har holderen fra Marware til kr. 0,-. Jeg prøvede at bestille en,
og nu har jeg faktisk fået en ordrebekræftelse. Jeg skal godt nok
betale kr. 50,- i forsendelse, men det er jo billigt alligevel. Jeg er
spændt på, om de faktisk sender mig en til den pris.
   Ellers lyder det godt, hvis butikkerne har den. Helt tilfældigt skal
jeg til København på tirsdag, så der kan jeg jo se efter en.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Søren

Dato : 20-01-07 08:36

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> skrev i en meddelelse
Jeg gider ikke købe i USA, hvis jeg skal give FedEx 150,- kr. for at ordne
> [...]

Jeg købte min Shoepouch på nettet i USA. Jeg betalte 8 dollar for produktet
og 2 dollar for forsendelse. Den kom i en lille kuvert 4-5 dage senere. Den
vejer vel omkring 10-20 gram, er lavet af stof så den behøver ikke den store
indpakning.

Søren

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-01-07 12:02

On 2007-01-20 08:36:00 +0100, "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> said:

> [...]
> produktet og 2 dollar for forsendelse. Den kom i en lille kuvert 4-5
> dage senere. Den vejer vel omkring 10-20 gram, er lavet af stof så den

Hvis det bare er så let, er det jo ikke noget problem. Jeg blev bare
lidt bange for at købe noget i USA, da jeg for et par år siden købte
nogle ting hos OWC. De blev sendt med FedEx. Da pakken ankom til
København, blev jeg på et ubelejligt tidspunkt ringet op på min mobil
og konfronteret med, at jeg skulle betale FedEx for at ordne papirerne.
Det kom så oveni told om moms, så han ville egentlig gerne have nummert
på min dankort på stående fod i telefonen, så de kunne trække kr. 580,-
til dækning af dette. Alternativt var jeg naturligvis velkommen til at
rejse til København for selv at ordne toldpapirerne. Det var jo ligesom
ikke realistisk. Jeg følte mig faktisk taget lidt ved næsen, for det
var jo en ekstra udgift, ingen havde fortalt om, og som jeg ikke kunne
undgå. Jeg havde ellers mange gange købt cykeldele i USA. De var bare
kommet med posten. Nogle gange skulle jeg betale told og moms. Andre
gange var jeg heldig at slippe.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Vadskær

Dato : 21-01-07 19:28

Jeg blev bl.a. anbefalet Shoepouch.

Vil du da ikke have Shoepouch? Jeg bestilte en Shoepouch på deres
hjemmeside og fik den uden problem. Og den virker perfekt
-Kan varmt anbefales.

Morten

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-01-07 20:26

On 2007-01-21 19:27:41 +0100, Morten Vadskær <vadskaer@gmail.com> said:

> Jeg blev bl.a. anbefalet Shoepouch.
>
> Vil du da ikke have Shoepouch? Jeg bestilte en Shoepouch på deres
> hjemmeside og fik den uden problem. Og den virker perfekt
> -Kan varmt anbefales.

Jo jo, den ser fin ud og anbefales af mange, så den vil jeg skam gerne
have. Jeg er bare blevet lidt bange for at købe i USA. Hvis den bliver
sendt med et firma, der vil have 180,- kr. for at ordne toldpapirer,
ender den med at blive en meget dyr lille stofpose. Hvis man bare får
den sendt i en kuvert, så tør jeg godt bestille den.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Vadskær

Dato : 22-01-07 13:35

> [...]
> ender den med at blive en meget dyr lille stofpose. Hvis man bare får
> den sendt i en kuvert, så tør jeg godt bestille den.

Jeg kan oplyse, at jeg ikke betalte noget i told til nogen. Og så vidt
jeg er orienteret, bliver varer til en værdi af under 20 euro ikke
fortoldet. (Det er muligt, jeg er galt på den, men reglen giver da mening).

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler