Safari problemer
Fra : tiper

Dato : 19-01-07 00:49

Hejsa

Min kammerat har svært ved at komme på safari. Det lukker ned hver
gang han åbner det.
Bruger version 2.0.4
Hvordan får han det ind igen. Den nyeste version vi kan finde på
apples hjemmeside er 2.0.1 og når han prøver at downloade det, siger
den at han skal have OSX 10.4.2 og pt ligger der version 10.4.8

hvis der er en der har et direkte link til nyeste version Safari der
kan bruges vil det være super godt

Mvh
Jesper

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 19-01-07 13:11

tiper <tiper@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> den at han skal have OSX 10.4.2 og pt ligger der version 10.4.8
>
> hvis der er en der har et direkte link til nyeste version Safari der

Så vidt jeg husker, ligger den nyeste safari i 10.4.8-combo update. Den
kan findes på Apples hjemmeside.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-01-07 18:45

> [...]

> den at han skal have OSX 10.4.2 og pt ligger der version 10.4.8

> hvis der er en der har et direkte link til nyeste version Safari der

Jeg tvivler på at hans safari installation er baldret. prøv at slette
de præferencer og cache filer som safari indlæser

Flyt evt også tredieparts plugins til et sted de ikke indlæses.