Apple i Gavehumør
Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 15:31

Hej alle

Bestilte en Macbook pro i forgårs og ville lige lade jer alle vide at de
giver en rimelig pæn rabat for tiden... jeg fik et stykke over 700
kroners rabat. lidt har også ret :)

mvh.
Claus

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 18-01-07 15:35

Claus Albæk (Kbh.) wrote:
> Hej alle
>
> Bestilte en Macbook pro i forgårs og ville lige lade jer alle vide at de
> giver en rimelig pæn rabat for tiden... jeg fik et stykke over 700
> kroners rabat. lidt har også ret :)

ikke dårligt, dem kan du jo passende bruge til at betale de $4.99 de
vil have for den der hurtigere wireless.

JonB

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 15:49

Jon Bendtsen wrote:

> ikke dårligt, dem kan du jo passende bruge til at betale de $4.99 de vil
> have for den der hurtigere wireless.

Lad os nu se om de også vil have penge for den her i DK, så vidt jeg
kunne forstå er prisen på de $4.99 pga. en amerikansk lov, der gør at de
ikke må give det væk gratis.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-01-07 18:31

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> [...]
>
> Bestilte en Macbook pro i forgårs og ville lige lade jer alle vide at de
> giver en rimelig pæn rabat for tiden... jeg fik et stykke over 700

Fra Apple Store?

Det kan varsle at der er nye modeller på vej...?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : ave@koderco.dk

Dato : 18-01-07 22:50

Claus Albæk (Kbh.) skrev:
> Hej alle
>
> Bestilte en Macbook pro i forgårs og ville lige lade jer alle vide at de
> giver en rimelig pæn rabat for tiden... jeg fik et stykke over 700
> kroners rabat. lidt har også ret :)

Bestilt via apple.dk?

Hvordan hænger det sammen?

Mvh,

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 22:51

ave@koderco.dk wrote:

> Bestilt via apple.dk?
>
> Hvordan hænger det sammen?

Telefonisk

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-07 23:57

On 2007-01-18 22:51:00 +0100, "Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> said:

> Telefonisk

Ellers er det ikke helt sjældent, man får tilbud med e-mail, når man er
god kunde hos dem. Jeg har lige fået en rabat på kr. 275,- på køb over
kr. 2.750,-. Det er typisk, at man skal købe for mindst ti gange
beløbet, for at få rabatten. Nogle gange er det større beløb. Der er
typisk et tema for den reklame-e-mail, man får, denne gang var det
hovedtelefoner, men man behøver ikke købe nogen bestemt vare. Jeg mener
også, jeg engang har fået e-mail med rabat på kr. 1.100,-, men så
skulle man købe for kr. 11.000,-.
   Det kan altså godt betale sig at være en god kunde hos Apple Store.
Jeg opdagede for øvrigt, at de er begyndt at sende med UPS i stedet for
TNT.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Franz Berliner

Dato : 19-01-07 10:04

> Jeg opdagede for øvrigt, at de er begyndt at sende med UPS i stedet for
> TNT.

Det sender med begge selskaber. Har for ikke ret lang tid siden købt to
identiske Macbooks. De ankom samme dag, men den ene med TNT og den anden
med UPS.

--
Franz : http://www.berliner.dk