Fremtidens iPhone
Fra : Henrik Münster

Dato : 12-01-07 00:39

Ved I, hvad jeg glæder mig til? Til engang i fremtiden, når en computer
på størrelse med en iPhone er kraftig nok til at være ens
hovedcomputer. Så kunne man altid have det hele med i lommen. Når man
så kommer hjem, slutter man den til at normalt tastatur og en stor
skærm, og så vil der være som at arbejde med en almindelig computer.
Det gør jeg allerede nu med min bærbare, men den er bare ikke lille nok
til at tage med altid.
   Jeg er ikke i tvivl om, at den dag kommer. Selv en lille iPod fås jo
med 80 GB RAM. iPhone har godt nok kun 8 GB, for der er mere anden
teknologi i den. Men en dag bliver teknikken så kompakt, at det kun er
skærmen og tastaturet, der tvinger en bærbar computer til at være så
stor, som den er i dag. Til den tid vil fabrikanterne uden tvivl
begynde at overveje at undvære tastatur og den store skærm, så folk
skal bruge eksterne enheder hjemme. Er det ikke spændende at forestille
sig det?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Lind

Dato : 12-01-07 19:03

> [...]
> stor, som den er i dag. Til den tid vil fabrikanterne uden tvivl
> begynde at overveje at undvære tastatur og den store skærm, så folk

Jo

M.

Fra : Esben

Dato : 13-01-07 00:42

> [...]
> begynde at overveje at undvære tastatur og den store skærm, så folk
> skal bruge eksterne enheder hjemme. Er det ikke spændende at forestille

http://www.wired.com/news/technology/gizmos/0,72477-0.html?tw=rss.techno
logy

Det er en tanke Peter Gabriel lancerede for ti år siden...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad