Forslag til indgravering på iPod
Fra : Henrik Münster

Dato : 11-01-07 22:07

Er der nogen, der har gode idéer til en indgravering på en iPod? Jeg
tænkte på, om det var smart med ejerens e-mail-adresse. Så skulle en
ærlig finder jo kunne finde en. Eller er der nogen smarte
inskriptioner, der er lidt sjove?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Holm

Dato : 11-01-07 22:59

> [...]
> tænkte på, om det var smart med ejerens e-mail-adresse. Så skulle en
> ærlig finder jo kunne finde en. Eller er der nogen smarte

hvis man er til Ringenes herre :
"my precious..." :)

eller

iPhone :)

Steve Jobs holdt forlæsning på Standford og han havde blandt andet disse
råd til de unge studerende:

"Don't be afraid to fail"

"..Stay hungry, Stay Foolish."

de er begge meget søde

Det er foriøvrigt en rigtig spændende forlæsning, han fortæller 3 meget
personlige historier, har den som lydfil fra iTunes men der kan den vis
ikke fåes mere, så lige at den er på youtubes:
http://youtube.com/watch?v=60cDHb-tvMA

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-01-07 00:57

On 2007-01-11 22:58:39 +0100, macsoup@toitsu.dk (Michael Holm) said:

> [...]
> personlige historier, har den som lydfil fra iTunes men der kan den vis
> ikke fåes mere, så lige at den er på youtubes:

Tak for den. Den er rigtig god. Manden har jo ret. Man skal aldrig slå
sig til tåls og leve en andens liv. Man skal blive ved med at følge sit
hjerte. "Hvis man lever hver dag, som om den er ens sidste, vil man en
dag få ret", som han løst citerer.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-01-07 06:44

> [...]
> tænkte på, om det var smart med ejerens e-mail-adresse. Så skulle en
> ærlig finder jo kunne finde en. Eller er der nogen smarte

"Denne side op".

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-01-07 23:59

On 2007-01-12 06:43:47 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) said:

> "Denne side op".

Skulle det ikke være "Den anden side op"?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-01-07 02:45

> Skulle det ikke være "Den anden side op"?

Nej!

Fra : Lars Rindsig

Dato : 12-01-07 12:25

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Lars Rindsig

Dato : 12-01-07 12:25

Henrik Münster skrev:

> [...]
> tænkte på, om det var smart med ejerens e-mail-adresse. Så skulle en
> ærlig finder jo kunne finde en. Eller er der nogen smarte inskriptioner,

http://www.brandsoftheworld.com/brands/0005/6582/brand.gif

Lars

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-01-07 23:59

On 2007-01-12 12:24:46 +0100, Lars Rindsig <spam@bounce.bounce.bounce> said:

> http://www.brandsoftheworld.com/brands/0005/6582/brand.gif

"Designed for Microsoft Windows98", ja den er sjov. Så mangler vi bare
en sticker med "Intel inside".
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jacob

Dato : 13-01-07 23:36

In article <45a6a6e8$0$1304$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,

> [...]
> tænkte på, om det var smart med ejerens e-mail-adresse. Så skulle en
> ærlig finder jo kunne finde en. Eller er der nogen smarte

Min Nano har teksten "Bite my shiny metal ass".

Mvh
Jacob

Fra : ave@koderco.dk

Dato : 18-01-07 01:11

Henrik Münster skrev:
> [...]
> tænkte på, om det var smart med ejerens e-mail-adresse. Så skulle en
> ærlig finder jo kunne finde en. Eller er der nogen smarte

Du kan finde lidt inspiration på denne side:

http://www.methodshop.com/mp3/articles/rejectedengraving/

Mvh,

Anders

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-07 01:53

On 2007-01-18 01:11:07 +0100, ave@koderco.dk said:

> Du kan finde lidt inspiration på denne side:
>
> http://www.methodshop.com/mp3/articles/rejectedengraving/

Ha-ha, tak. Jeg tog bare det helt simple: "Til xx, fra yy". Jeg er nok
for kedelig til den slags, og konen forstår nok ikke nørdet humor. Hun
havde i øvrigt den gamle iPod i ugevis, før en anden opdagede
indgraveringen for hende.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster