Brænder genkendes ikke....
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 28-06-01 00:38

Hejsa.

Jeg har en ekstern One Pro (Teac 512EB) firewire brænder som min mac har
problemer med. Faktisk er det både min stationere B&W G3, samt min Pismo
Powerbook problemet vedrører.

Jeg har system 9.1 IE, iTunes 1.1 samt Toast 5.01.

Toast vil tit og ofte ikke genkende min brænder. Jeg kan genstarte, tage
kabler ind og ud, og lige meget hjælper det.

Jeg har slået Apple Authoring support fra, Quicktime DV enabler/support fra,
og lige meget har det hjulpet....

Kan nogen hjælpe?

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 28-06-01 07:56

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> [...]
> kabler ind og ud, og lige meget hjælper det.
>
> Jeg har slået Apple Authoring support fra, Quicktime DV enabler/support fra,

For at Toast skal kunne se brænderen mener jeg at du skal have "Toast
FireWire Support" installeret i din systemmappe - kan det være den du
har glemt?

/Steen

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 28-06-01 09:09

> For at Toast skal kunne se brænderen mener jeg at du skal have "Toast
> FireWire Support" installeret i din systemmappe - kan det være den du
> har glemt?

Nej, den er der!

Mvh
Gunnar