Se YouTube NAVY download-video
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 11-01-07 10:21

Jeg har downloaded nogle YouTube NAVY videoclips.
Det lod sig nemt gøre og de står i min downloadmappe med
størrelsesangivelse.
De blev hentet fra siden: http://youtube.navi-gate.org/?tag=trams
Men jeg kan ikke afspille dem.
Jeg har adskillige videofremvisnings-programmer, men ingen af dem
dur.
Min computer: Imac G5 - system 10.4.7
Venlig hilsen og mange tak for hjælp
Claus J (chotum)

Fra : Terje Rydland

Dato : 11-01-07 10:25

Claus Jørgensen <clausj@NU0KBpost8.tele.dk> wrote:

> [...]
> Men jeg kan ikke afspille dem.
> Jeg har adskillige videofremvisnings-programmer, men ingen af dem

De må vel konverteres til et "fornuftig" format. Bruk iSquint til det.

Terje

Fra : Lyrik

Dato : 11-01-07 13:09

Den 11.01.2007 kl. 10:21 skrev Claus Jørgensen <clausj@NU0KBpost8.tele.dk>:

> [...]
> Men jeg kan ikke afspille dem.
> Jeg har adskillige videofremvisnings-programmer, men ingen af dem
+++++
Jeg har lavet en film til bl.a. dig som viser hvad jeg synes er en smart
måde at løse problemet på:
http://luen.dk/film/

Enjoy!
P.S.Desværre kom konens stemme på lige til sidst.

--
Hilsen Jens "OS-X-TIGER for MAC"