iMac og dæmpning af skærmlystyrke
Fra : mla

Dato : 07-01-07 11:36

Hej

Jeg har lige fået min første iMac og har et problem med at skærmen selv
skruer ned for lysstyrken, selv om det er fravalgt i systemindstillinger.
Forstået på den måde at stå den urørt lidt, så har den pludselig skruet lidt
ned. Skide irriterende :( Jeg har installeret samtlige opdateringer jeg
kunne finde - uden at det dog har hjulpet.
Er der andet jeg kan gøre for at afhjælpe det?

vh

Michael

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 07-01-07 13:37

mla <mian@hotmail.com> wrote:

> [...]
> kunne finde - uden at det dog har hjulpet.
> Er der andet jeg kan gøre for at afhjælpe det?

Din skærm står til aldrig at gå på vågeblus?

Fra : Mysterius Fog

Dato : 08-01-07 19:36

Det er da er en rar ing at hve, så ved man at om lidt starter pauseskærmen
op så man kan nå at forhindre det sker.

mvh