(Trådløs) Skype telefon der er
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 06-01-07 22:19

Hej,

Nogle der kender en telefon, gerne trådløs, der er MAC kompatibel?

Overvejer denne her som køre helt ude om computeren, men så har man jo
ikke web-cam funktionen med, hvilke ikke er populært hos tøsen der
sidder nogle tusind km. væk de næste 6 måneder!
http://accessories.skype.com/item?SID=d607749a9edb8812b3e485a70397f22a128:4520&sku=951020

/Thomas

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 06-01-07 22:26

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:
> [...]
> ikke web-cam funktionen med, hvilke ikke er populært hos tøsen der
> sidder nogle tusind km. væk de næste 6 måneder!

Fandt denne her, nogle som kender den og kan sige om den er god/dårlig?

http://www.keyspan.com/products/voip/VP24A/homepage.spml

/Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-01-07 00:49

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> [...]
> 4520&sku=951020 > > /Thomas Fandt denne her, nogle som kender den og kan

Den blev anmeldt på Your Mac LIfe for et par mdr. siden. Det skulle
virker ganske udemækret. Men du skal stadig have en computer tændt...

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...