iWeb
Fra : isteen

Dato : 06-01-07 19:01

Sidder lige og leger med iWeb for første gang. Det er "kun" et program
til at lave hjemmesider/weblogs med, ikke?
Lidt i stil med publisher's hjemmesidedel?

Jeg lavede en hurtig velkomstside i iWeb, og trykkede på "arkiver" - men
jeg så ikke hvor programmet arkiverede siden. Hvor gemmer iWeb siderne
som standard?

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-01-07 19:47

On 2007-01-06 19:00:55 +0100, isteen@gmail.com (isteen) said:

> [...]
>
> Jeg lavede en hurtig velkomstside i iWeb, og trykkede på "arkiver" - men
> jeg så ikke hvor programmet arkiverede siden. Hvor gemmer iWeb siderne

I mappen "Websider". Der er en mappe til musik, en til dokumenter, en
til billeder, en til film og altså også en til websider i din
hjemmemappe.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : isteen

Dato : 06-01-07 20:12

> I mappen "Websider". Der er en mappe til musik, en til dokumenter, en
> til billeder, en til film og altså også en til websider i din
> hjemmemappe.

Aaahhh....jeg prøvede lidt med "publiser til mappe", så røg der en mappe
ind i "websider".