Oneclick VNC?
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 30-12-06 18:46

Hej Alle..

Jeg står og mangler en løsning som jeg bruger med stor succes i win
verdenen, som jeg gerne vil overføre til Mac OS.
Det er oneclick VNC, som er VNC bare med omvendt fortegn, dvs det er
klienten der forbinder til min maskine, men jeg får deres skærmbillede op på
min win maskine. Det smarte det, er at der ikke skal laves nogle firewall
indstillinger på klient siden. Det endes det kræver er at brugeren køre en
exe fil med en ini fil, hvor der står hvilken IP den skal koble op mod:
http://www.vncscan.com/vs/oneclickVNC.htm

Som det er nu køre jeg med en "normal" VNC server på Mac klienter.
Men summasummarum findes sådan en løsning til Mac OS?

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: (REMOVE) i adresse ved svar til mail

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 30-12-06 19:12

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Som det er nu køre jeg med en "normal" VNC server på Mac klienter.
> Men summasummarum findes sådan en løsning til Mac OS?

Tror jeg har fundet en løsning, sådan set er en funktion i OSXvnc som
hedder: Reverse VNC
Nu mangler jeg lige at teste det igennem.. men ser ud til at det ikke er
heeelt så nemt for brugeren, som Oneclick VNC på Windows..

Mvh Morten Fjendbo

Fra : Søren Gyring-Nielsen

Dato : 01-01-07 18:50

Hej Morten

Morten Fjendbo (REMOVE) skrev:
> [...]
> Nu mangler jeg lige at teste det igennem.. men ser ud til at det ikke er
> heeelt så nemt for brugeren, som Oneclick VNC på Windows..

Klik ind forbi nedenstående link, hvor du kan finde mere om HamachiX
og SpyMe

http://www.gyring.com/danni.mov

De bedste Mac-hilsener
Søren Gyring-Nielsen