Indgroede hår efter barbering
Fra : Jan

Dato : 27-06-01 23:40

Min kæreste og jeg barberer hinanden mellem benene, det tænder vi
begge på. Hun barberer min pik og nosser, mens jeg efterlader en
stribe ovenover klitten på hende.

Uheldigvis har hun problemer med indgroede hår efter barbering og har
derfor (forståeligt) ikke den store lyst til at fortsætte med det. Er
der nogle her, der har nogle erfaringer med at undgå indgroede hår? Vi
bruger en ny skraber efter hun har været i bad og stryger med hårene.
Bagefter bruger vi creme og vi har kun få problemer med røde knopper.

Ang. hvorfor mænd tænder på glatbarberede kvinder kan jeg tilføje, at
jeg ikke tænder særligt meget på sådanne, der mangler ligesom noget.
Hvis der i stedet findes en stribe ovenover klitten, er jeg helt klar.
Jeg tror det har noget at gøre med, at man kan se hendes læber, de er
ikke gemt væk bag et lag hår men meget mere tilstede. Derudover leder
striben ens øjne ned mod læberne. Endelig er det enormt rart at
barbere og blive barberet, det er en dejlig form for forspil.

Men tilbage til de indgroede hår. Er der nogle, der kan hjælpe?

vh.

Jan

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 28-06-01 04:51

On 27 Jun 2001 15:39:38 -0700, b14789@hotmail.com (Jan) wrote:

HI Jan
>striben ens øjne ned mod læberne. Endelig er det enormt rart at
>barbere og blive barberet, det er en dejlig form for forspil.

Ohh jeg sider og bliver skide misundelig skulle der bare ikke mere til

>Men tilbage til de indgroede hår. Er der nogle, der kan hjælpe?

ja skift shaveren ud med hård fjernings midel -
de indgroede hård bør fjernes brug evt en skart kanyle til at skær
igenem til den bylde der kommer også en pensit til at trække det ud
med - rens såret grundigt med desinficrene væske - da der forholdvist
nemt kan komme infektion og i værste fald kan det udvikle sig til en
byld - der kan behandles med pencilin eller antibiotika - bliver dette
ike hjort i tide kan bylden nå op på en størelse med en tennins boldt
og være desideret livs truende da bakterierne kan gå ind i blod banen
og forsagde en reel dræbene ( =hjerte stop ) blod forgiftning.
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 28-06-01 13:25

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> skrev
i en meddelelse news:i3aljt0lfuch351t30c2mnjtnooi6k5e5o@4ax.com...

> ja skift shaveren ud med hård fjernings midel -

eller bare en pincet

> [...]
> og være desideret livs truende da bakterierne kan gå ind i blod banen
> og forsagde en reel dræbene ( =hjerte stop ) blod forgiftning.

En yderst malende beskrivelse, er du sikker på, at du ikke
skrev Dr. Frankensteins uhyre i dit tidligere liv Bo *GGGGG*

Men det er rigtigt i værste fald.
Fordelen ved at bruge en kanyle til at åbne op til det
nedgroede hår er, den er steril, den er spids og skarp
som et barberblad, så det er let at skære med spidsen
i huden. Jeg kan ikke huske om man kan få brun
jod længere, ellers er det et af de kraftigste desinfekterende
midler der findes, bakterier dør omgående, de andre midler
der bruges i dag er ikke så bastante og behandlingen
skal typisk ske over flere dage.
Selv har jeg altid en 3-4 kanyler liggende, til at fjern
splinter og torne med,

MVH
Henning

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 28-06-01 19:03

"Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
> Fordelen ved at bruge en kanyle til at åbne op til det
> nedgroede hår er, den er steril, den er spids og skarp
> som et barberblad, så det er let at skære med spidsen

En kanyle er hul og spids. Er du sikker på du ikke mener en
skalpel...?

--

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Henning

Dato : 28-06-01 19:55

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> "Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
>
> En kanyle er hul og spids. Er du sikker på du ikke mener en
> skalpel...?

Ja, netop det den er hul og spids, gør at den
er barberblad-skarp i spidsen, den første-1½ millimeter op,
så jeg mente hvad jeg skrev
En skalpel har som regel et blad på ca. 2-3 cm, hvor
skæret nærmest er halv-måneformet/½-1/4 cirkel formet
og er spids tillige.

MVH
Henning

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 29-06-01 05:39

On Thu, 28 Jun 2001 14:25:19 +0200, "Henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

Hi Henning : )

>eller bare en pincet

jeg kan godt sige dig - jeg har lovet den Yberlige hun må fjerne
hårdene på mine nosser ved lejlighed jeg skal satme ikke ha nogen
pinciet uhhh....

>En yderst malende beskrivelse, er du sikker på, at du ikke
>skrev Dr. Frankensteins uhyre i dit tidligere liv Bo *GGGGG*

jow det kan da godt være eller så er det bare tråde om
intimbarbering der brings upp the devil in me

> [...]
>nedgroede hår er, den er steril, den er spids og skarp
>som et barberblad, så det er let at skære med spidsen

de er skide goe til små indgreb i huden

> [...]
>midler der findes, bakterier dør omgående, de andre midler
>der bruges i dag er ikke så bastante og behandlingen

øjnsalve / pencelin slår det ihejel på stedet selv folk med bumser kan
få dem til at forsvinde helt på 4 timer de tørre simpelthænd ud
problemet er bare at dte er et shourt cut til at man bnliver imun over
for pencelin.

>Selv har jeg altid en 3-4 kanyler liggende, til at fjern
>splinter og torne med,

Go ide
MvH
Bo

Fra : Mirian

Dato : 05-07-01 15:48

Jeg klipper lige alt jeres pludder ud, og giver et lille tip til jer alle.
Jeg bruger tea tree oil, både til at smøre ind i stedet for barberskum og
til at smøre huden efter barberingen, det holder de fleste indgroede hår
væk!
M.V.H. Mirian

Fra : Henning

Dato : 05-07-01 22:31

"Mirian" <Mirian@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> til at smøre huden efter barberingen, det holder de fleste indgroede hår

Hej Mirian

Hvis du har læst HC Andersen, ved du,
at pludder er gammelt ord for mudder,
som bruges endnu i visse egne af landet *G*

Og jeg har ikke set det foreslået brugt endnu,
men ler måske? smør det på, lad det tørre
og riv det af *GGGG*

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 06-07-01 07:08

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og jeg har ikke set det foreslået brugt endnu,
> men ler måske? smør det på, lad det tørre
> og riv det af *GGGG*

Ok Henning, du meldte dig hermed som frivillig, vi tester
det på lørdag

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Mirian

Dato : 06-07-01 09:17

> Hej Mirian
>
> Hvis du har læst HC Andersen, ved du,
> at pludder er gammelt ord for mudder,
> som bruges endnu i visse egne af landet *G*

Tja henning, om det var mudder, eller bare intetsigende ord, de hældte ud af
deres mundtøj, det kan da kun have været det samme!

> MVH
> Henning

M.V.H Mirian

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 06-07-01 10:15

On Fri, 6 Jul 2001 10:16:34 +0200, "Mirian" <Mirian@worldonline.dk>
wrote:
slemme Mirian !!!

>Tja henning, om det var mudder, eller bare intetsigende ord, de hældte ud af
>deres mundtøj, det kan da kun have været det samme!

du er nedladene i dette såvel som dit forige indlæg - du snipper
hovedet så man ikke kan se hvad du svare på og alt det klare du på et
indlæg om intim barbering - hvilket gør det hele både legitimt og
fornuftigt.
som jeg vist tidliger har nævnt er min nærmeste beslægtede med en der
læser telefon bogen på lokumet.
så alt er muligt hvis bare man tør - det er ikke rat meget men nogen
gange nok.
MvH
Bo

Fra : Mirian

Dato : 06-07-01 14:55

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> skrev
i en meddelelse news:d20bkt8h5clq53nrld1e2urjc1c6b87q1u@4ax.com...
> [...]
> hovedet så man ikke kan se hvad du svare på og alt det klare du på et
> indlæg om intim barbering - hvilket gør det hele både legitimt og

Undskyld Bo
Jeg blev bare lidt sur over at bliver at bliver kommenteret for mit valg af
ord. Jeg brugte bevidst ordet pludder for at få det til at lyde sødt og ikke
nedladende, kun for at fortælle at disse debatter tit bliver ført over i
noget snak i stedet for debat af de folk der kender hinanden herinde, hvor
vi andre som ikke kender nogen herinde sidder dumme tilbage og ikke aner
hvad i snakker om!

Derfor kom jeg også til at sige nogle nedladende ord som jeg ikke mente på
den måde som de blev sagt (skrevet)

> MvH
> Bo

M.V.H Mirian

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 06-07-01 15:32

On Fri, 6 Jul 2001 15:54:45 +0200, "Mirian" <Mirian@worldonline.dk>
wrote:

>Undskyld Bo

det går nok :)

> [...]
>nedladende, kun for at fortælle at disse debatter tit bliver ført over i

der har ARLDIRG været ført en fornuftig debat om intim barbering og
der er MANGE af dem - men hwa fan det er hvor uinteresandt det end
måtte være Topick - hvorfor det med det store antal af indlæg afgjort
må have sin beretigelse - jeg kan som du ikke refere til indholdet af
den da jegh ikke har læst mere ind et enkelt eller 2 indlæg

>af de folk der kender hinanden herinde, hvor
>vi andre som ikke kender nogen herinde sidder dumme tilbage og ikke aner
>hvad i snakker om!

tjaaa er det så slemt ? det er det måske nok ? men det kan du da rette
op hvis du har lyst skynd dig at skriv til Henning at du kommer med
til dss fest der kommer mange og det er fedt

>Derfor kom jeg også til at sige nogle nedladende ord som jeg ikke mente på
>den måde som de blev sagt (skrevet)

ja ja men hvis du nu foretsiller dig du sider uden for og læser at
andre bliver kaldt og du kender dem er måske en af dem - så ... osv
Mv
Bo