DBISam
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 27-06-01 22:51

Jeg har lavet et program, hvor jeg bruger paradox-tabeller og BDE.
Jeg vil gerne have, at det kan anvendes i net med op til 10 brugere.
Jeg har kun brug for at dele data.

Jeg kan godt få det til at virke, men læser mange steder, at det bliver for
ustabilt.
Er det en bedre ide at anvende DBIsam?

Jeg har hørt det rosende omtalt, men ved intet om det.

Er det let at anvende?

Venlig hilsen

Peder

Fra : gusse

Dato : 28-06-01 07:46

Ja det er meget bedre. Meget let at bruge !!

Men har du tænkt på interbase www.interbase.com ????, men det er måske lidt
over kill hvis du ikke skal have så mange tabeller, men ellers kig også men
den.

Jeg bruger begge systemer, til hver deres formål...