Denne formular er ikke konfigureret til at~
Fra : Cjt

Dato : 19-01-07 23:27

Der er frontpage extenisons hos min udbyder (webhotel)

Når jeg i FP opretter en formular skriver FP-programmet:
--
Denne formular er ikke konfigureret til at sende resuktater via e-mail.
Webstedet findes enten på en diskbaseret placering, eller det findes på en

Det virker ikke på Internettet for jeg får ikke nogen mail..... hvad er galt
?

Hilsen
Carsten

Fra : Cjt

Dato : 20-01-07 10:10

Har besluttet mig for at bruge script i stedet