upload med frontpage lykkes ikke
Fra : Jørgen Madsen

Dato : 19-01-07 08:48

Hej, for første gang prøver jeg at hente hjælp her.
Jeg er ved at lave siden www.mukorski.dk men kan ikke uploade direkte med
Frontpage. Webudbyder er Surftown, og jeg har slået frontpage-udvidelserne
til. Alligevel kommer meddelelsen om, at de evt. ikke er slået til når jeg
prøver at udgive webstedet. Ftp-udgivelse virker ok, også gennem frontpage.
Jeg bruger frontpage 2003. Håber på et par gode råd!
På forhånd tak.
Jørgen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Viggo

Dato : 19-01-07 13:39

"Jørgen Madsen" <joergenhm@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøver at udgive webstedet. Ftp-udgivelse virker ok, også gennem
> frontpage. Jeg bruger frontpage 2003. Håber på et par gode råd!

Hvis du har brugt FTP, virker extensions ikke mere, før udbyderen har sat
det i gang igen. Sådan er det i hvert fald på de to webhoteller, jeg bruger.

--

Venlig hilsen
Viggo

Fra : kirsten Thune

Dato : 11-02-07 22:44

Hej Jørgen

Jeg håber sandelig, at der er nogle, som kan komme med et godt svar til dig. Jeg
har i lang tid brugt Microsoft Frontpage 2003 til at lave min hjemmeside i og
pludselig
kan jeg ikke udgive webstedet mere. Min udbyder er geocities.com som er en meget
stabil udbyder og nu har jeg overgivet problemet til dem, for jeg kan ikke finde en
løsning.

Det er dog spændende, om du kan finde hjælp her, så jeg følger med i hvad der sker
i dit indlæg.

mvh
Kirsten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 12-02-07 19:21

Hej
Min udbyder (One.com) har et modul under administration af mit webhotel,
hvor man kan nulstille FP extentions
Det har hjulpet mig i nogle tilfælde

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 24-02-07 11:07

Tak for jeres kommentarer,
jeg tror jeg har fundet ud af problemet! Min webudbyder er Surftown, og de
meddeler mig, at Microsoft er holdt op med at understøtte extensions på
linux-servere, så der er åbenbart ingen hjælp at hente der! Løsningen er vel
at opgradere til en (dyrere) løsning, hvor Surftown bruger Windowsservere!?
Med venlig hilsen
Jørgen Madsen

"John Senius-Jørgensen" <sletaltfoerdettejsj@senius.dk> skrev i en
meddelelse news:45d0b050$0$180$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : tidemann

Dato : 26-02-07 00:45

Jørgen Madsen wrote:
> [...]
> linux-servere, så der er åbenbart ingen hjælp at hente der! Løsningen er
> vel at opgradere til en (dyrere) løsning, hvor Surftown bruger

Tre af de sider jeg har lavet kører også på Surftown. De to fungere stadig,
den tredie virker ikke med FP extension mere. Den har virket i over et halvt
år og pludselig en dag samme problem som dig. Men jeg uploader så bare med
den indbyggede ftp upload.

Nede i bunden af dit skærmbillede i FP har du et faneblad der hedder
fjernvebsted, den trykker du bare på. Så kommer der en boks til navn og
adgangskode, og deri skriver du de koder du har fået til ftp upload!!
Hvis det ikke virker i første omgang, skal du op i Egenskaber for
fjernwebsted, i højre hjørne, og indtaste din ftp-adresse. F.eks:
ftp://ws19.surftown.dk/madsen.dk eller hvad den nu hedder. Og husk at
markere i FTP upload i fanebladet fjernwebsted. Så skulle det køre for
dig..........................

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 26-02-07 01:56

tidemann skrev:

> den tredie virker ikke med FP extension mere. Den
> har virket i over et halvt år og pludselig en dag samme
> problem som dig. Men jeg uploader så bare med den
> indbyggede ftp upload.

Jeg har også oplevet adskillige gange at den service er
holdt op med at fungere hos mine kunder, og det har jeg
da kun været glad for, så har vi bare lavet noget andet
og bedre

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk