FrontPage kan ikke åbne webbet på serveren
Fra : John Hansen

Dato : 15-01-07 11:19

Har fået det problem, at mit lokale web ikke længere kan åbnes og redigeres
i FrontPage.
Kan godt åbne webbet på serveren i en Browser, men altså ikke med FrontPage.

FrontPage forlanger nu Brugernavn og adgangskode og det har den ikke gjort
tidligere.

Har forsøgt at afinstallere FP extensions og geninstalleret, men desværre
uden held.

Problemet er muligvis opstået i forbindelse med opdatering til IE 7, men det
er ikke sikkert.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig af med problemet vil jeg blive mere
end glad.

På forhånd tak.

Mvh
John

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 15-01-07 13:58

Jeg har været ude for det samme, og her hjalp kun at indtaste password og
brugernavn, og så huske at sætte kryds i feltet "husk brugernavn" (så vidt
jeg husker feltnavnet, men det er til at gennemskue)

John
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1071

Fra : John Hansen

Dato : 15-01-07 14:09

Hej John

Så blev jeg rigtig forvirret.
Hvad er det for et brugernavn og adgangskode der skal indtastes?
Hvor finder jeg oplysningerne?
Jeg har prøvet alt?

Mvh
John

"John Senius-Jørgensen" <sletaltfoerdettejsj@senius.dk> skrev i en
meddelelse news:45ab7aa6$0$184$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : enkvinde

Dato : 15-01-07 14:19

> Så blev jeg rigtig forvirret.
> Hvad er det for et brugernavn og adgangskode der skal indtastes?
> Hvor finder jeg oplysningerne?
> Jeg har prøvet alt?

Brugernavn og adgangskode er den som du har fået af din udbyder. Altså det
som du også logger på hos udbyderen med.

Hilsen Eva

Fra : John Hansen

Dato : 15-01-07 15:10

Hej gruppe

Har selv fundet svaret andetsteds.
Det VAR installering af IE7 der skabte problemet.
I IE7 skal localhost tilføjes betroede steder (intranettet), og der skal
angives automatisk logon.
Så virker det hele igen.

Mvh
John